Applicazione è roli multipli di ecdysterone in aquacultura

Ecdysterone anu una larga gamma di applicazioni in l'aquacultura, induve ponu influenzà positivamente a crescita, a salute è a ripruduzzione di l'animali acquatici.ecdysteronein l'aquacultura è i so roli multiplici, quì sottu avemu da piglià un ochju inseme.

Applicazione è roli multipli di ecdysterone in aquacultura

1.Promote a crescita

Ecdysterone pò stimulà l'appetite di l'animali acquatici, aumentà l'ingesta di mangimi, è aiutanu à migliurà a crescita di a crescita è a crescita di pisu.

2.Aumentà a massa musculare

L'applicazione di ecdysterone pò migliurà u grassu di u corpu è a distribuzione di i musculi, aumentà a massa musculare è aumenta u percentualità di carne magra di l'animali acquatici. Questu aiuta à migliurà a qualità di i prudutti agriculi.

3.Gestione di u stress

In l'ambienti di l'aquacultura, l'animali spessu facenu cundizzioni stressanti, cum'è cambiamenti di temperatura, fluttuazioni di a qualità di l'acqua, è stress. L'applicazione di ecdysterone pò aiutà l'animali acquatici adattà megliu à queste cundizioni è riduce l'effetti negativi di u stress nantu à a so salute.

4.Improve l'immunità

Ecdysterone aiuta à rinfurzà u sistema immune di l'animali aquatichi è cresce a so resistenza à a malatia. Questu aiuta à riduce l'incidenza di l'infizzioni è a malatia è à migliurà l'efficienza di a produzzione d'aquaculture.

5.Gestione di qualità di l'acqua

L'applicazione diecdysteronepò ancu influenzà a sensibilità di l'animali acquatici à a qualità di l'acqua, facenduli più adattabili à e diverse cundizioni di qualità di l'acqua, è aiutanu à migliurà a gestione ambientale di l'acquacultura.

Hè impurtante à nutà chìecdysteronein l'aquacultura hà bisognu di cunfurmà cù rigulamenti stretti è esigenze regulatorie per assicurà a sicurezza alimentaria è a qualità di i prudutti agriculi. dà pienu ghjocu à u so rolu pusitivu.

Nota: I benefici potenziali è l'applicazioni presentati in questu articulu sò derivati ​​da a literatura publicata.


Tempu di post: 19-09-2023