Applicazione è effettu di ecdysterone in aquaculture

L'acquacultura hè una industria cù un altu valore ecunomicu. Tuttavia, in u prucessu di l'aquacultura, parechji fatturi ambientali è cundizioni nutrizionali spessu affettanu a crescita è a salute di l'animali acquatici. insetti è altri arthropods,ma ci hè sempre pocu di ricerca in u campu di l'aquaculture.The seguenti riviserà l'applicazione è effettu diecdysteronein l'aquacultura, fighjemu un ochju.

Applicazione è effettu di ecdysterone in aquaculture

Prima, l'applicazioneecdysteronein aquacultura

L'ecdysterone hè principarmenti utilizatu in l'acquacultura per prumove a crescita è a risposta di stress immune di l'animali acquatici. Questa sustanza bioattiva pò stimulà u sistema immune di l'animali acquatici, rinfurzà l'immunità, è migliurà a capacità di resistenza à e malatie. À u listessu tempu, l'ecdysterone pò ancu prumove. u crescita è u sviluppu di l'animali acquatici, migliurà a so crescita è u pesu.

In u prucessu di ripruduzzione, aghjunghjendu una quantità approprita di ecdysterone à l'alimentazione hè u modu principale per applicà ecdysterone. Per l'alimentazione di l'alimentu cù l'hormone di muta in una basa regulare, l'agricultori ponu migliurà efficacemente a rata di crescita è l'immunità di l'animali acquatici, riducendu cusì i costi di ripruduzzione. è migliurà i benefici di ripruduzzione.

Siconda, l'effettu diecdysteronein aquacultura

L'effettu di ecdysterone in l'aquacultura si manifesta principalmente in i seguenti aspetti:

1, prumove a crescita: l'ecdysterone pò stimulà u sistema endocrinu di l'animali acquatici, regulà a secrezione di l'hormone di crescita, prumove cusì u crescita è u sviluppu di l'animali acquatici. chè 20%.

2, migliurà l'immunità: l'ecdysterone pò stimulà u sistema immune di l'animali acquatici, migliurà l'attività di e cellule immune è l'espressione di genes immune. I studii anu dimustratu chì l'aghjunzione di ecdysterone pò migliurà significativamente l'indicatori immune di l'animali acquatici, cum'è l'attività di lisozima. è cumplementari l'attività.

3, anti-adversità: ecdysterone pò ancu migliurà a capacità di l'animali acquatici per resiste à l'adversità, in modu chì ponu adattà megliu à a faccia di pressione ambientale è microorganisms.Studies chì causanu malatie. adattabilità più forte in fronte à i cambiamenti ambientali è l'invasione di microorganismi patogeni.

In riassuntu,ecdysteronehà un effettu di appiecazione significativu in l'aquaculture.By agghiuncennu quantità adatta di ecdysterone à l'alimentazione, l'agricultori ponu migliurà efficacemente u tassu di crescita, l'immunità è a capacità anti-adversità di l'animali acquatici, per riduce u costu di ripruduzzione è migliurà l'efficienza di ripruduzzione.

Nota: I benefici potenziali è l'applicazioni presentati in questu articulu sò derivati ​​da a literatura publicata.


Tempu di post: 14-Sep-2023