Vantaghji di paclitaxel ligatu à l'albumina

Paclitaxel hè unu di i classici droghe di chimioterapia di trè generazioni, ma a so solubilità in acqua hè povera è deve esse dissoluta cù solventi organici. Paclitaxel ligatu à l'album usa a nanotecnologia per aumentà a consegna di droga è a biodisponibilità di paclitaxel cù l'aiutu di l'albumina naturali. evita solu a reazione di ipersensibilità / tossicità causata da solventi organici, ma ancu ùn hà micca bisognu di pretrattamentu di l'hormone; pò ancu fà chì l'albumina trasporta paclitaxel fora di a circulazione di sangue più rapidamente, passa per e cellule endoteliali attraversu l'endocitosi mediata da u receptore, è arricchisce di più in tessuti tumorali. attraversu l'alta permeabilità è l'effettu di ritenzione (effettu EPR) di i tumuri, chì cuntinueghja à mostrà vantaghji farmacocinetici.

Vantaghji di paclitaxel ligatu à l'albumina

In l'era di l'immunoterapia, l'efficacità di una sola droga ùn hè micca abbastanza, è a rata di remissione obiettiva (ORR) di una sola droga ùn supera u 20%; Cumu espansione i beneficiari di l'immunoterapia, a terapia cumminata pò esse una soluzione efficace, trà quale. u modu di quimioterapia cumminata hè u puntu caldu di l'esplorazione attuale.

Da questa perspettiva, u paclitaxel ligatu à l'albumina hà i so vantaghji, u so ORR hè più altu, pò tumbà e cellule tumorali in modu più efficace, è prumove l'esposizione di l'antigene tumorale; Nisun pretrattamentu hormonale hè necessariu per evità l'immunosuppressione; L'arricchimentu più altu di i tessuti tumorali riduce u dannu à tessuti normali.

Nota: L'efficacità potenziale è l'applicazioni introdutte in questu articulu sò tutte da a literatura publicata.

Yunnan Hande Biotechnology Co., Ltd hè stata specializata in a produzzione diAPI paclitaxelper più di 20 anni, è hè unu di i pruduttori indipindenti di u mondu di paclitaxel API, una droga anti-cancro derivata da a pianta, appruvata da a FDA di i Stati Uniti, EDQM europeu, TGA australianu, CFDA cinese, India, Giappone è altre agenzie regulatori naziunali. .Hande pò furnisce micca solu di alta qualitàmaterie prime paclitaxel,ma ancu servizii di aghjurnamentu tecnicu in relazione à a formulazione di paclitaxel.


Tempu di Postu: Dec-29-2022