Un modu più sicuru è più efficace per cumbatte u cancer ?Paclitaxel naturale

Cerchendu un modu più sicuru è più efficace per luttà contra u cancer?paclitaxel naturale!Derivatu da l'arburu di tassu di u Pacificu, u paclitaxel naturali offre numerosi benefici nantu à u paclitaxel sinteticu. Cù un livellu di toxicità più bassu, una megliu efficacità è un risicu riduttu di resistenza à a droga, paclitaxel naturali hè a scelta intelligente per i malati di cancro. -Cresce, spezie rinnuvevuli, rende a produzzione di paclitaxel naturali eco-friendly.

Paclitaxel naturale

Paclitaxel hè una droga di chimioterapia utilizata per trattà diversi tipi di cancru, cumpresu l'ovaru, u pettu, u pulmone è u sarcoma di Kaposi. U paclitaxel naturali hè una forma di droga chì hè derivata da l'arburu di u Pacificu, Taxus brevifolia. naturali.

Beneficii di paclitaxel naturali:

1.Alta purezza: u paclitaxel naturali hè derivatu direttamente da l'arburu di u Pacificu, chì elimina a necessità di produzzione sintetica, chì porta à un pruduttu di purità più altu.

2. Lower toxicity: Comparatu à paclitaxel sinteticu,paclitaxel naturalehà una toxicità più bassa, chì significa chì i pazienti anu menu effetti latu quandu usanu a droga.

Efficacia 3.Improved: u paclitaxel naturali hè statu dimustratu per esse più efficace in u trattamentu di certi tipi di cancru cumparatu cù paclitaxel sinteticu. Questu hè pensatu per esse da a purità più alta è a toxicità più bassa di a droga.

4.Produzzione sustenibile: L'arburu di u tassu di u Pacificu hè una risorsa rinnuvevule, è a produzzione di paclitaxel naturali hè cunsiderata più ecologica cà a pruduzzione di paclitaxel sinteticu.

Yunnan Hande Biotechnology Co., Ltd., chì si concentra in a produzzione di paclitaxel per più di 20 anni, hè un fabricatore indipendente di paclitaxel, una droga anticancro estratta da a pianta, appruvata da a FDA di i Stati Uniti, Europa EDQM, Australia TGA, Cina. CFDA, India, Giappone è altre agenzie regulatori naziunali. Yunnan HandeAPI paclitaxelhè dispunibule in stock è vendutu direttamente da i pruduttori. Benvenuti à cuntattateci per dumandà! (Whatsapp/Wechat:+86 18187887160)


Tempu di Postu: Feb-16-2023