Perchè a produzzione di paclitaxel hè difficiule?

Paclitaxel hè un alkaloide diterpenoide cù attività anticanceru, chì pò esse estratti da e piante di taxaceae.Hà una struttura chimica nova cumplessa, una attività biologica estensiva è significativa, un mecanismu d'azzione novu è unicu è risorse naturali scarse.

紫杉醇

A difficultà di pruduzzione dipaclitaxelvene principalmente da i seguenti aspetti:

1, mancanza di risorsi: Taxaceae risorsi vegetali stessi sò assai poviri, è crescita lentu, chì face l 'acquistu è estrazzioni di paclitaxel assai difficiule.

2, u prucessu d'estrazzioni è siparazioni hè cumplessu: l'estrazzioni di paclitaxel da e piante di taxaceae deve passà per parechje tappe, cumprese a cullizzioni di e piante, l'estrazione, a separazione, a purificazione, etc., chì necessitanu tecnulugia è equipaggiu altamente prufessiunale.

3, a sintesi chimica hè difficiule: ancu s'è u metudu di sintesi chimica di paclitaxel hà fattu un pocu di prugressu, ma u so percorsu di sintesi hè longu, i passi di sintesi sò assai, u bisognu di utilizà reagenti chimichi caru, è e cundizioni di reazzione sò difficiuli di cuntrullà. u rendiment hè bassu, micca adattatu per a produzzione industriale.

Dunque, per risolve i prublemi di produzzionepaclitaxel, hè necessariu di aumentà l'investimentu in a ricerca è u sviluppu scentificu è tecnologicu, scopre novi metudi di estrazione è sintesi, è migliurà u rendiment è l'efficienza di estrazione.À u listessu tempu, hè ancu necessariu di prutezzione di e risorse di taxus salvatichi è prumove a cultura artificiale per risponde à a crescente dumanda di u mercatu.

Nota: I benefici potenziali è l'applicazioni presentati in questu articulu sò derivati ​​da a literatura publicata.

Yunnan Hande Biotechnology Co., Ltd. hè stata focu annantu à a produzzione di paclitaxel per 26 anni, è hè un fabricatore indipendente di paclitaxel API di droga anti-cancro estratta da pianta appruvata da a FDA di i Stati Uniti, l'EDQM europeu, l'Australia TGA, a China CFDA. , India, Giappone è altre agenzie regulatori naziunali.Yunnan Hande paclitaxel, fornitura spot, vendita diretta di fabbrica, benvenutu à dumandà, 18187887160 (WhatsApp u listessu numeru)


Tempu di Postu: Oct-10-2023