Chì ghjè l'artemisinin? L'effettu di l'artemisinin

Cos'è l'artemisinina? L'artemisinina hè un compostu organicu cù una struttura chimica unica, scupertu è chjamatu da i scientisti chinesi. A scuperta di sta droga hè stata in l'anni 1970, quandu i scientisti chinesi anu scupertu inaspettatamente u so effettu anti-malaria mentre studiavanu a medicina tradiziunale cinese.artemisininahè diventatu unu di i principali droghe per trattà a malaria in u mondu sanu.

Chì ghjè l'artemisinina? U rolu di l'artemisinina

L'effettu diartemisinina

L'artemisinina hè una droga antimalaria chì a so funzione principale hè di interferiscenu cù u ciculu di vita di parassiti di malaria. Plasmodium hè un parasite chì parasita u corpu umanu è hè trasmessu à traversu u sangue, causendu a malaria. impediscenu di fà dannu à u corpu umanu. In più, l'artemisinina pò ancu inibisce u sistema nervu di i parassiti di malaria, impediscendu di trasmette l'infurmazioni nurmalmente, infine chì porta à l'iniziu di malaria.

Applicazione clinica diartemisinina

Dapoi a so scuperta, l'artemisinina hè diventata una di e droghe principali per trattà a malaria. In u mondu, a rata di incidenza è a mortalità di a malaria sò state significativamente ridutte. L'applicazione clinica di l'artemisinina include principalmente iniezione orale, iniezione è intravenosa. L'artemisinina orale hè comunmente utilizata in i malati di malaria lieve, l'artemisinina iniettabile hè comunmente usata in i malati di malaria severa, è l'artemisinina intravenosa hè aduprata per l'amministrazione di droghe antimalariche.

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.


Tempu di Postu: Aug-17-2023