Chì effettu hà l'ecdysterone nantu à a cultura di gamberetti è granchi ?

Chì effettu hà l'ecdysterone nantu à a cultura di gamberetti è granchi? L'ecdysterone ghjoca un rolu chjave in a cultura di gamberetti è granchi. Puderà prumove a sbucciatura liscia di gamberetti è granchi, migliurà a sincronizazione di sbucciatura, accelerà a crescita di gamberetti è granchi, è migliurà a qualità. di specificazioni di merchenzie. In più,ecdysteroneaiuta à eliminà i parassiti dannosi da i gamberetti è cunchiglia di granchi è migliurà a resistenza à e malatie.

Chì effettu hà l'ecdysterone nantu à a cultura di gamberetti è granchi ?

Primu,ecdysteronepò prumove l'eliminazione di cunchiglia di gamberetti è granchi. L'aghjunzione di l'hormone di muta in l'alimentu pò fà chì i gamberetti è i granchi sguassate a so cunchiglia in u tempu, è accelerà u prucessu di mutazione, migliurà a rata di sopravvivenza è a sincronizazione di a muda, cusì chì u scopu. di crescita rapida pò esse rializatu.

In siconda, l'ecdysterone pò ancu migliurà e specificazioni di e merce di gamberetti è granchi. Utilizendu ecdysterone, pò prumove a crescita di gamberetti è granchi, facendu cresce più veloce è più grande, migliurà significativamente u gradu di e specificazioni di i prudutti.

In terzu, l'ecdysterone aiuta à eliminà i parassiti dannosi da i gamberetti è i cunchi di granchi. Durante u prucessu di ripruduzzione, i gamberetti è i granchi sò facilmente infettati da alcuni parassiti, chì ponu affettà seriamente a crescita è a salute di i gamberetti è i granchi. è i granchi, migliurà a capacità anti-stress, aiutendu cusì à eliminà questi parassiti è migliurà a resistenza à e malatie di i gamberetti è i granchi.

Infine,ecdysteronehà una alta stabilità termica. In u prucessu di pelletizazione di u processu di l'alimentu compostu, l'aghjunzione di ecdysterone pò assicurà chì l'ingredienti attivi ùn cambianu micca è perde, facendu l'alimentazione più stabile è affidabile.

In breve, l'aghjunzione di l'hormone di muda in a cultura di gamberetti è granchi pò prumove in modu efficace a crescita è a salute di i gamberetti è i granchi, migliurà u tassu di sopravvivenza di l'acquacultura è e specificazioni di i prudutti, per quessa hè largamente utilizatu in a cultura di gamberetti è granchi.

Nota: I benefici potenziali è l'applicazioni presentati in questu articulu sò derivati ​​da a literatura publicata.


Tempu di post: 21-Sep-2023