U rolu è l'efficacità di Melatonin

A melatonina hè una hormona secreta da a glandula pineale è ghjoca un rolu impurtante in u nostru corpu. Aiuta à cuntrullà u nostru clock circadianu, regulà a qualità di u sonnu, è migliurà a prufundità è a durata di u sonnu.Melatoninaaiuta ancu à migliurà l'immunità è hà un impattu pusitivu nantu à e funzioni di u sistema cardiovascular, di u sistema nervu è di u sistema digestivu.

U rolu è l'efficacità di Melatonin

1, Role di Melatonina

Cumu a qualità di u sonnu di una persona serà affettata da Melatonin. In circustanze normale,Melatoninaprinciparmenti regula a fase di u sonnu. Piglià pasticchi di Melatonin esternamente pò aiutà efficacemente l'ipnosi in u casu di insomnia. A melatonina hè un hormone di signale luminoso secretatu da a glandula Pineal. Hè a chjave per regulà u ritmu circadianu è a disciplina staggione di l'animali, è ancu un In generale, u nivellu di Melatonina in u ghjornu hè bassu. L'applicazione di melatonina in u ghjornu pò riduce a temperatura di u corpu da 0,3 à 0,4 ℃. L'estimulazione di luce luminosa di notte pò impedisce a secrezione di Melatonin. ,aumentà a temperatura di u corpu, è riduce a quantità di sonnu di notte. Se a sustanza ligata à a Melatonina hè presa esternamente, avarà un rapidu effettu ipnoticu nantu à l'animali è a ghjente.

A secrezione di melatonina hè strettamente ligata à a luce di u sole. In a glandula pineale di u cervellu, quandu hè stimulata da u sole, mandarà un signalu per inibisce a secrezione di melatonina. A melatonina serà inibita. À a notte, pò prumove a liberazione di melatonina, in modu chì pudete dorme dolce.

2 、 Efficacia di Melatonin

A qualità di u sonnu di parechje persone diminuite è i prublemi di qualità di u sonnu aumentanu quandu anu invechjatu, chì hè in realtà u mutivu di a diminuzione di Melatonin. L'usu adattatu di Melatonin pò migliurà a qualità di u sonnu di l'anziani è di quelli chì spessu affruntà cambiamenti di jet lag o travaglianu intornu à clock.

È a ricerca hà trovu chìMelatoninaA dosa fisiologica di Melatonin aumenta l'espressione di citochine immune Th1 cerebrali per via di a so risposta immune Th1 significativa. Questi risultati suggerenu chì Melatonin cambia, cusì l'equilibriu di Th1 / Th2 pò esse unu di i miccanismi di u so trattamentu di u disordine di u sonnu. Molti studii anu truvatu chì l'estratti di fungi medicinali è i so prudutti di fermentazione bioengineering anu varii gradi di regulazione immune, chì hè ancu a funzione più impurtante di a melatonina in u mumentu.

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.


Tempu di post: 09-09-2023