U rolu è l'applicazione di paclitaxel

Paclitaxel hè un metabolitu secundariu naturali isolatu è purificatu da a cortezza di a pianta gymnospermous Taxus chinensis, cù a formula molekulari C47H51NO14 è una polvere cristallina bianca.Paclitaxelhè una droga naturale anti-cancer, chì hè stata largamente usata in u trattamentu di u cancro di mama, u cancru d'ovaru, un pocu di cancru di testa è di u collu è u cancer di pulmone. droghe anticancer in i prossimi 20 anni.

U rolu è l'applicazione di paclitaxel

In u campu farmaceuticu,paclitaxelpò esse usatu per preparà diverse droghe antitumorali, cum'è Docetaxel è Paclitaxel. Sti droghe sò largamente usate in u trattamentu clinicu di una varietà di cancers, cum'è u cancru di mama, u cancru d'ovaru, u cancru di pulmone, u cancru di stomacu, etc.In addition, paclitaxel pò ancu esse usatu per trattà e malatie cum'è l'artrite reumatoide è l'artrite reumatoide.

Yunnan Hande Biotechnology Co.,Ltd.has statu focu annantu à a pruduzzione dipaclitaxelper 30 anni.In l'industria globale di paclitaxel, a marca "Hande" hè sempre stata sinonima di bona qualità è high-tech.Guidendu l'industria da trè aspetti: a selezzione di a tecnulugia, l'accumulazione di a tecnulugia è l'innuvazione tecnologica. scoppi, è poi compete per u sviluppu di u produttu è a qualità. Assicurà a stabilità di a qualità di u produttu è a viscosità di i clienti cun un sistema di gestione di qualità cumpletu. Se avete bisognu di cumprà paclitaxel, per piacè cuntattateci in linea.


Tempu di Post: 31-May-2023