Role è applicazione di paclitaxel

Paclitaxel (Paclitaxel) hè una droga cù una struttura cumplessa estratta da e piante naturali, è e so proprietà anti-cancer uniche facenu avè una larga gamma di applicazioni in u campu medico.In ogni casu, per via di a so rarità è a difficultà d'estrazzioni, a pruduzzione dipaclitaxelhè stata una sfida.Nta l 'ùrtimi anni, à traversu i sforzi di chimichi francesi, una sustanza chiamata 10-DAB hè statu isolatu successu da e foglie di viola britannica, chì a struttura hè simile à paclitaxel è u so cuntenutu hè più altu, chì dà una pussibilità di scioglie stu prublema.

Role è applicazione di paclitaxel

U rolu di paclitaxel

Cum'è una droga anticancer, u mekanismu principale d'azzione di paclitaxel hè di esercite un effettu antitumorale inibendu a divisione di e cellule tumorali.Hè un inhibitore di i microtubuli, chì pò prumove a polimerizazione di tubulina è impedisce a so depolimerizazione, inibendu cusì a mitosi di e cellule tumorali.Inoltre, paclitaxel pò ancu induce l'apoptosi di e cellule tumorali attivendu u sistema immune.

2. Applicazioni spazii dipaclitaxel

1. Trattamentu di u tumore: Paclitaxel hè u più utilizatu in u campu di u trattamentu di u tumore, in particulare per i tumuri maligni, cum'è u cancru di pettu, u cancru di l'ovaru è u cancru di pulmone.Pò esse usatu solu o in cumminazione cù altre droghe anti-cancer per migliurà l'efficacità di u trattamentu.

2, altri campi medichi: In più di trattamentu di tumore,paclitaxelhè ancu usatu in altri campi medichi.Per esempiu, pò esse aduprata per fà otturazioni dentali o ortopediche, è pò ancu esse usata per trattà e malatie autoimmune è e malatie neurologiche.

Nota: I benefici potenziali è l'applicazioni presentati in questu articulu sò derivati ​​da a literatura publicata.

Yunnan Hande Biotechnology Co., Ltd. hè stata focu annantu à a produzzione di paclitaxel per 26 anni, è hè un fabricatore indipendente di paclitaxel API di droga anti-cancro estratta da pianta appruvata da a FDA di i Stati Uniti, l'EDQM europeu, l'Australia TGA, a China CFDA. , India, Giappone è altre agenzie regulatori naziunali.Yunnan Hande paclitaxel, fornitura spot, vendita diretta di fabbrica, benvenutu à dumandà, 18187887160 (WhatsApp u listessu numeru)


Tempu di Postu: Oct-08-2023