Rivela u cumplessu viaghju di paclitaxel: da l'estrattu naturali à u putenziale sinteticu

Paclitaxel hè un pruduttu naturali urigginariamente estratto da a cortezza di l'arburu di u tassu Pacificu (Taxus pacifica). A biosintesi di paclitaxel implica percorsi biosintetici cumplessi, cumprese enzimi multipli è intermedii. Ancu s'ellu hè stata studiata a via completa per a sintesi di paclitaxel, ferma sfida in a produzzione industriale attuale. Eccu una panoramica generale di a biosintesi di paclitaxel:

Revelà u cumplessu viaghju di paclitaxel

1.Materiale di partenza: A biosintesi di paclitaxel principia cù un materiale di partenza naturali, generalmente da e foglie o scorcia di l'arbulu di tassu. Questi materiali di partenza cuntenenu composti parentali chì ponu esse usatu per sintetizà i precursori di paclitaxel.

2.Multi-enzyme catalysis: Biosintesi dipaclitaxelesige enzimi multipli per catalizà a reazione. Questi enzimi cunvertisce a sustanza di partenza in intermedii chì sintetizzanu progressivamente e molécule precursori di paclitaxel.

3.Synthesis of intermediates: Intermediate sò un passu chjave in a sintesi di paclitaxel.They sò composti di cumposti policiclici è strutture di a catena laterale chì sò sintetizzati gradualmente per mezu di una seria di reazzioni catalizzati da enzimi.

4.Sintesi finale di paclitaxel: I molécule precursori per a sintesi di paclitaxel sò gradualmente sintetizzati in molécule di paclitaxel in parechji passi di reazione. Queste reazioni includenu sintesi policiclica, acilazione, deketone, è altri passi impurtanti.

5.Extraction è purificazione: Dopu a sintesi di paclitaxel, un passu d'estrazione è purificazione hè necessariu per separà paclitaxel puru da a mistura di reazione.

Puru camini biosinteticu naturali dipaclitaxelsò stati studiati, a pruduzzione attuale di paclitaxel resta una sfida perchè esige una sintesi cumplessa cù parechji passi è una grande quantità di materie prime. A causa di queste sfide, i scientisti anu ancu investigatu i percorsi sintetici per sintetizà paclitaxel per aumentà u so rendimentu è a dispunibilità. A sintesi di paclitaxel generalmente implica una strada di sintesi più simplificata per riduce a cumplessità.

Nota: I benefici potenziali è l'applicazioni presentati in questu articulu sò derivati ​​da a literatura publicata.

Yunnan Hande Biotechnology Co., Ltd. hè stata cuncentrata in a produzzione di paclitaxel per 26 anni, è hè un fabricatore indipendente di paclitaxel API di droga anti-cancro estratta da pianta appruvata da a FDA di i Stati Uniti, l'EDQM europeu, l'Australia TGA, a Cina CFDA. , India, Giappone è altre agenzie regulatori naziunali. Yunnan Hande paclitaxel, fornitura spot, vendita diretta di fabbrica, benvenutu à dumandà, 18187887160 (WhatsApp u listessu numeru)


Tempu di post: Oct-12-2023