Paclitaxel Medica naturale anti-cancer

Paclitaxel hè un pruduttu naturali isolatu è purificatu da a cortezza, i radichi di lignu, e foglie, i germogli è e piantini di l'arbulu di Redbud, cù u più altu cuntenutu in a cortezza.Paclitaxelhè principarmenti utilizatu per i cancers di l'ovaru è di u senu, ma hè ancu efficace per u cancer di pulmone, u cancer colorectale, melanoma, u cancro di a testa è u collu, u limfoma è u tumore di u cervellu.

Paclitaxel Medica naturale anti-cancer

Paclitaxel hè largamente utilizatu in u trattamentu di u cancro di u pulmone, u cancru di u senu, u cancru di l'ovaru, u cancru di a testa è di u collu, u cancru gastricu è altri tumori maligni. Pò fà microtubulina è dimeru di microtubulina, chì custituiscenu microtubuli, perde l'equilibriu dinamicu, induce è prumove a polimerizazione di microtubuline. , l'assemblea di i microtubuli è impediscenu a depolimerizazione, stabilizà cusì i microtubuli è inibisce a mitosi è attivanu l'apoptosi di e cellule cancerose, fermendu cusì in modu efficace a proliferazione di cellule cancerose è ghjucà un rolu anti-cancro.

Dapoi guasi 30 annipaclitaxelhè statu cummercializatu in u 1992. Per via di a so efficacità precisa, indicazioni largu è grande dumanda clinica, a ricerca è u sviluppu di e forme di dosa di paclitaxel hà cuntinuatu, è e forme di dosa di paclitaxel chì sò stati cummercializati includenu l'iniezione di paclitaxel cumuni,paclitaxelliposomi è albumin paclitaxel. I prudutti paclitaxel sò attualmente l'agenti chimichi di primura in Cina in quantu à quantità di vendita, è ancu u più grande in quantu à quantità di vendita in u campu di droghe antitumorali.

Nota: L'efficacità potenziale è l'applicazioni descritte in questu articulu sò da a literatura publicata.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2023