I3C: Sustanze anti-cancer spessu presenti in e piante crucifere cum'è u bròcoli

Indole-3-carbinol (I3C) hè una sustanza indole ben studiata. Più di una decina d'anni fà, i scientisti anu scupertu chì l'indoli è l'isotiocianati ponu inibisce a crescita di tumore in mudelli animali. Puderanu prutege e cellule da danni à l'ADN, cumbatte infizzioni bacteriale è virali, In una seria di grande analisi di dati nantu à l'Europei è l'Americani, i europei è americani chì manghjanu regularmente broccoli anu un risicu più bassu di cancru di prostata cà l'altri; e persone chì manghjanu broccoli è altre verdura crucifere cinque volte à settimana anu un risicu più bassu. di cancru di pulmone.

indole-3-carbinol 01

Ma esattamente cumu l'indole-3-carbinol hà un effettu anti-cancer hè ciò chì i scientisti anu sempre vulsutu investigà. Per mezu di teste in vitro è in vivo, i circadori anu indicatu chì l'indole-3-carbinol pò liberà a mudificazione di ubiquitinazione di PTEN da WWP1. , chì permette à PTEN di vultà à a membrana plasmatica è di reclutà a dimerizazione, esercendu cusì a so funzione anticancro.

Di sicuru, u fattu chìindole-3-carbinolHè efficace à inibisce a crescita di tumore ùn significa micca chì u broccoli pò resiste à u cancer, vale à dì "l'alimentu cuntene sustanzi anti-cancer" ùn significa micca "l'alimentu hè anticanceru". In a cunversione equivalente, hè necessariu di manghjà quasi. 6 liri di verdura crucifere ogni ghjornu per ottene u potenziale effettu anti-cancer, chì hè improbabile per a maiò parte di a ghjente. U rolu più impurtante di sta ricerca hè di furnisce un novu mira anti-cancer, chì furnisce una nova direzzione per a ricerca è u sviluppu. di novi droghe anti-cancer, è furnisce dinò una nova speranza per i malati di cancro.

Indole-3-carbinol, sta sustanza hè principalmente aduprata cum'è intermediate di sintesi organica è intermediate farmaceuticu. Per a sintesi di droghe antivirali. Necessità di esse guardatu in un cuntainer ermeticu in un locu frescu è seccu.

Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàindole-3-carbinolmateria prima. Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di Postu: Aug-09-2022