Cumu u paclitaxel combatte u cancer?

Paclitaxel hè un diterpenoide estratto da u genus Taxus Taxus, è i scientisti anu truvatu chì hà una forte attività antitumorale in esperimenti di screening.Attualmente,paclitaxelhè largamente utilizatu in u trattamentu di u cancro di u senu, u cancru di l'ovaru, u cancro di pulmone non-piccole cellule, u cancro di pancreas, u cancru esophageal, u cancru gastricu, u tumore di a testa è di u collu, sarcoma di tissuti molli è altri tumuri maligni, è hè unu di i più frequenti. utilizatu droghe di chimioterapia in a pratica clinica.Allora cumu esattamente u paclitaxel combatte u cancer?Fighjemu un ochju sottu.

Cumu u paclitaxel combatte u cancer?

Cumu u paclitaxel combatte u cancer?Hè ben cunnisciutu chì durante a divisione cellula normale, a cellula hè divisa in dui parti.Dopu chì u cromusomu hè replicatu, u filamentu di u fusu tira da a so pusizioni uriginale à i dui lati, è u spindle hà bisognu di a depolimerizazione di i microtubuli cum'è u citoscheletru per furmà, i cromosomi ponu solu cumpletà a mitosi trasladandu à i poli sottu a trazione di u spindle è u filamentu spindle, cusì i microtubuli sò assai impurtanti in a divisione cellulare.

In u 1979, u farmacologu Horwitz hà scupertu chìpaclitaxelpò ligà à tubulin è prumove a polimerizazione di tubulin per furmà i microtubuli, inibendu cusì a disaggregazione fisiologica normale di i microtubuli, facendu incapace di furmà fusi è filamenti spindle, facendu cellule. di cellule cancerose.Per quessa, trà e droghe anticanceru, paclitaxel hè cunsideratu cum'è un inhibitore di i microtubuli in a mitosi.

Nota: L'efficacità potenziale è l'applicazioni descritte in questu articulu sò derivati ​​​​da a literatura publicata.

API paclitaxel

Lettura estesa:Yunnan Hande Biotechnology Co., Ltd. hè stata focu annantu à a produzzione di paclitaxel per 28 anni.Hè u primu fabricatore indipendente in u mondu di u paclitaxel di droga anticancro derivata da a pianta chì hè stata appruvata da a FDA US, EDQM europea, TGA australiana, CFDA Chine, India, Giappone è altre agenzie regulatori naziunali.impresa.Sè vo vulete cumpràPaclitaxel API,per piacè cuntattateci in linea.


Tempu di post: 30-sep-2022