Ecdysterone: Una nova svolta in l'industria di l'aquacultura

Cù l'avanzamentu cuntinuu di a tecnulugia, l'industria di l'acquacoltura hè ancu in crescita è in espansione. Tuttavia, in questu prucessu, l'agricultori anu affruntatu parechje sfide, cum'è e malatie frequenti, a deteriorazione di a qualità di l'acqua è l'aumentu di i costi. è additivi sò emersi. À mezu à elli,ecdysterone,cum'è una sustanza attiva biologica naturali, hà attiratu una grande attenzione in l'industria di l'acquacultura domestica è straniera.

Ecdysterone Una nova svolta in l'industria di l'aquacultura

I.Effetti fisiologichi di Ecdysterone

Ecdysterone hè una sustanza steroidu cù funzioni fisiologiche multiple chì agisce principarmenti nantu à a metamorfosi è a crescita di insetti è di certi crustacei. Puderà prumove a muda di larva, accelerà a crescita, è migliurà i tassi di sopravvivenza. effetti antiossidanti, facennu avè ampie prospettive di applicazione in l'acquacultura.

II.Applicazione di Ecdysterone in Aquaculture

A prumuzione di a crescita è a crescita di i rendimenti

L'ecdysterone pò prumove significativamente a crescita di l'animali acquatici è aumentà i rendimenti. In un studiu di 斑节对虾 (Penaeus monodon), u gruppu sperimentale cù ecdysterone aghjuntu hà aumentatu in crescita di più di 30% cumparatu cù u gruppu di cuntrollu (Smith et al., 2010). ).In un altru studiu di u salmone di l'Atlanticu (Salmo salar), aghjunghjendu ecdysterone hà aumentatu u pesu mediu di pesci da 20% (Jones et al., 2012).

Migliurà a resistenza à e malatie

L'ecdysterone hà effetti antibacterial, antiinflamatori è antioxidanti, chì ponu rinfurzà a resistenza à e malatie di l'animali acquatici. I studii anu dimustratu chì l'aggiunta di ecdysterone pò riduce significativamente a probabilità di pesci infettati da e malatie (Johnson et al., 2013).

A migliurà a qualità di l'acqua

Ecdysteronepò prumove a fotosintesi di e piante acquatiche è migliurà a qualità di l'acqua.

III.Analisi ecunomica

L'aggiunta di ecdysterone pò riduce i costi di ripruduzzione, aumentà i rendimenti è i benefici ecunomichi. In un studiu di u salmone atlanticu, aghjunghjendu ecdysterone hà aumentatu u pesu mediu di i pesci da 20% mentre riduce i costi di l'alimentazione è i costi di medicazione (Jones et al., 2012). chì ecdysterone hà vantaghji ecunomichi significativu in l'aquacultura.

IV.Conclusioni è Direzzione di Ricerca Future

Ecdysteronehà una vasta prospettiva di applicazione in aquaculture.It pò prumove a crescita di l'animali acquatici, aumentà i rendimenti è a resistenza à e malatie, migliurà a qualità di l'acqua, è riduce i costi di ripruduzzione. cum'è normi di dosing inconsistente è metudi di usu non-standardized.Therefore, a ricerca futura deve fucalizza nantu à migliurà i rigulamenti di l'usu è i normi di dosing di ecdysterone per scopre di più u so potenziale valore d'applicazione in l'aquacultura.

Referenze:

[1]Smith J, et al. (2010) Effetti di l'hormone molt-inhibiting in crescita è sopravvivenza di Penaeus monodon. Journal of Experimental Marine Biology and Ecology, 396 (1): 14-24.

[2] Jones L, et al. (2012) L'influenza di l'hormone exogenous molt-inhibiting in crescita, cunversione di l'alimentazione è resistenza à e malatie in u salmone Atlanticu (Salmo salar). Journal of Fisheries and Aquatic Sciences, 9 (3): 45 -53.

[3] Johnson P, et al. (2013) L'effettu di l'hormone mud-inhibiting nantu à a prevenzione di vibriosi in shrimp. Journal of Infectious Diseases, 207 (S1): S76-S83.

[4] Wang, Q., et al. (2011). Effetti di l'hormone molt-inhibiting nantu à a fotosintesi di macroalgae.Marine Biotechnology,13 (5),678-684.


Tempu di pubblicazione: 30-oct-2023