Ecdysterone: Potenziali è sfide di i prudutti di prutezzione di l'animali acquatici

Ecdysterone hè un compostu bioattivu impurtante chì hà un effettu pusitivu nantu à a crescita è a salute di l'animali acquatici. L'origine, a struttura chimica, a funzione fisiologica è l'applicazione diecdysteronein u sviluppu di i prudutti di prutezzione di l'animali acquatici sò stati discututi in stu paper.By rivisione a literatura pertinente, i vantaghji è i disadvantages di ecdysterone in l'acquacultura seranu analizati, è a futura direzzione di ricerca serà pruspettiva.

Ecdysterone

Introduzione:

Ecdysteronehè una sustanza bioattiva secreta da insetti è artropodi, chì hà diverse funzioni fisiulogiche cum'è prumove a crescita è u sviluppu, induce a metamorfosi, è migliurà l'immunità 1]. In l'acquacultura, l'ecdysterone pò prumove a crescita è u sviluppu di l'animali acquatici, migliurà a so resistenza à e malatie. è a capacità di adattà à l 'ambienti, è hà impurtante value.The applicazione scopu di stu articulu hè à scopra l 'applicazzioni di ecdysterone in u sviluppu di i prudutti di prutezzione di l'animali aquatic, in ordine per furnisce riferimentu utili à u sviluppu sustinibili di l'industria aquaculture.

Rivista di letteratura:

Nta l'ultimi anni, l'applicazione di ecdysterone in u sviluppu di i prudutti di prutezzione di l'animali acquatici hà attiratu una larga attenzione. I studii anu dimustratu chì l'ecdysterone pò migliurà significativamente u ritmu di crescita è a resistenza à e malatie di l'animali acquatici. Per esempiu, Chen Ping et al.2] aghjustatu l'hormone di mutazione à a cultura di tilapia, è truvò chì u ritmu di crescita di tilapia in u gruppu spirimintali hà aumentatu di 30%, è u tassu d'incidenza hè statu significativamente ridottu. Tuttavia, ci sò ancu prublemi in l'applicazione di ecdysterone in l'acquacultura, cum'è l'usu. di a dosa hè difficiule di maestru, l'usu à longu andà pò causà effetti latu.

Prospettiva di applicazione:

Ecdysteronehà una larga prospettiva di applicazione in u sviluppu di prudutti di prutezzione di l'animali acquatici. Prima di tuttu, l'ecdysterone pò prumove a crescita è u sviluppu di l'animali acquatici, migliurà u so rendimentu è a qualità, è conduce à migliurà i benefici ecunomichi di l'aquaculture.Secondly, ecdysterone pò rinfurzà a resistenza à a malatia di l'animali acquatici, riduce u tassu d'incidenza, è aiuta à assicurà a sicurezza alimentaria di i prudutti acquatici.

Tuttavia, ci sò sempre alcune sfide in l'applicazione diecdysteronein aquaculture.First of all, the dosage of ecdysterone hè difficiule di ammaistrà, è l'usu eccessivu pò avè effetti latu nantu à l'animali aquatic.Secondly, l'usu à longu andà di ecdysterone pò pruduce resistenza à a droga, affettendu l'effettu di u so usu. a ricerca deve fucalizza nantu à u sviluppu di novi preparati di ecdysterone è u so mecanismu d'azzione, è migliurà l'effettu di l'applicazione è a sicurezza.

Conclusioni:

Ecdysteronehà una larga prospettiva di applicazione in u sviluppu di prudutti di prutezzione di l'animali acquatici, è hà un effettu pusitivu nantu à a crescita è a salute di l'animali acquatici. L'usu di u termine pò pruduce resistenza à a droga. Per quessa, a ricerca futura deve fucalizza nantu à u sviluppu di novi preparati di ecdysterone è u so mecanismu d'azzione, è migliurà u so effettu di l'applicazione è a sicurezza. usu scientificu è raziunale di ecdysterone, è migliurà i benefici ecunomichi è a sicurità alimentaria di l'acquacultura.

Referenze:

1] Li Ming, Shen Minghua, Wang Yan. Funzione fisiologica di ecdysterone è a so applicazione [J]. Chinese Journal of Aquatic Sciences, 2015,22 (3): 94-99. (in Chinese)

2] Chen Ping, Wang Yan, Li Ming. Effetti di ecdysterone nantu à a crescita è l'immunità di tilapia [J].Fisheries Sciences,2014,33(11):69-73.(in Chinese)


Tempu di post: 26-sep-2023