Perchè supplementu di melatonina?

A melatonina hè una sustanza chì si trova in animali, piante, fungi è batteri. In l'animali, a melatonina hè una hormona chì regula u clock biologicu; mentri u so effettu pò esse diversu in altri organismi, u prucessu di sintesi di melatonina in l'animali hè ancu sfarente da altre spezie. .

melatonina 01

A secrezione dimelatoninahà un ritmu circadianu, generalmente piccu à 2-3 am. U livellu di melatonina di notte influenza direttamente a qualità di u sonnu. Cù l'aumentu di l'età, soprattuttu dopu à l'età di 35, a secrezione di melatonina di u corpu diminuite significativamente, una media. di 10-15% ogni 10 anni, chì porta à disordini di u sonnu è una seria di disfunzioni, mentri u livellu di melatonina diminuisce è u sonnu diminuisce. Hè unu di i segni impurtanti di l'anzianu di u cervellu umanu. Mantene u livellu di melatonina in u corpu in un statu ghjovanu, aghjustà è ristabilisce u ritmu circadianu, ùn solu pò approfondisce u sonnu, migliurà a qualità di u sonnu, ma più importantemente, migliurà u statu funziunale di tuttu u corpu è migliurà a qualità di vita, rallentà l'anziane. prucessu.

Sicondu a ricerca, u rolu principali di a melatonina hè di ritardà l'anziane è di migliurà u sonnu. A melatonina stessa hè prodotta apposta per u sonnu umanu. A melatonina pò riduce u nùmeru di svegliate in u sonnu, perchè u sonnu hè divisu in u sonnu prufondu è u sonnu ligeru. Aiutateci à riduce u tempu in acqua pocu prufonda., Prolonga a durata di a fase di u sonnu prufondu, u statu di u sonnu prufondu hè u megliu per noi, è hè ancu a più alta qualità di u sonnu. Allora, se ùn dorme micca bè o avete bisognu jet lag, pudete piglià per via orale.

Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàMelatoninamateria prima. Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di Postu: Aug-08-2022