Perchè megliu aduprà Paclitaxel Naturale per Dispositivi Medichi?

Attualmente, stents di droga, palloncini di droga, sò diventati gradualmente prudutti populari chì rimpiazzanu i stents tradiziunali in l'ultimi anni.

Perchè megliu aduprà Paclitaxel Naturale per Dispositivi Medichi

In particulare, u pallone di droga hà aduttatu a strategia di "intervenzione invece di implantazione", chì hè sicura è efficace è furnisce i pazienti cù più opzioni.

Allora perchè a maiò parte di i stent è i palloncini di droga usanu estratti naturaliPaclitaxel?

Questu hè chì i stent di eluzione di droghe è i palloncini di droga sò dispositi medichi d'altu risicu, è a droga continuarà à esse liberata da u muru internu di i vini sanguini per un periudu di tempu. in droghe antitumorali ordinarie, cumprese impurità, metalli pesanti, solventi residuali, etc., è più attenzione deve esse pagata à a sicurità.Paclitaxel naturalehè una droga d'alta purezza direttamente estratta, siparata è purificata da e piante taxus. U prucessu tutale hè un prucessu fisicu puru senza reazione chimica. Per quessa, l'impurità sò impurità caratteristiche da e piante naturali. A quantità di solventi utilizati hè chjuca, è sò In generale, per i prudutti d'altu risicu, u pocu impattu di u costu hè assai menu di l'impattu di i pussibuli risichi. Per quessa, a maiò parte di i pruduttori di i dispositi medichi cù paclitaxel cum'è paclitaxel usanu droga da fonti naturali.

U schema di serviziu di l'API Paclitaxeldi Hande sustene i vostri prughjetti in tuttu u modu.


Tempu di Postu: Nov-24-2022