Perchè a luteina è a zeaxantina sò impurtanti per a visione?

Lutein è zeaxanthin sò l'unichi dui carotenoids truvati in a macula di a retina di l'ochju, è e so strutture chimichi sò assai simili.Perchè a luteina è a zeaxantina sò impurtanti per a visione?Questu hè principalmente ligatu à u rolu diluteinaèzeaxantinain shielding blue light, antioxidation è aiutanu à liberà u calore.Fighjemu l'effetti triplici di luteina è zeaxantina.
Luteina zeaxantina 02
L'effetti triplici diluteinaèzeaxantina:
1. Ombra luce blu
A luce blu cù alta energia in u sole hà l'effettu di danni più forte nantu à a retina, mentri lutein è zeaxanthin ponu assorbe a luce blu.Quandu a cuncintrazione di pigmenti gialli, cum'è lutein è zeaxanthin in a retina hè alta, a luce blu hè difficiule di passà per a capa di pigmentu, causendu danni à e cellule photoreceptor daretu.Dunque, a macula retinale ricca in lutein è zeaxanthin hè cum'è i "occhiali di sole naturali" di l'ochju, chì ponu prutezzione di e cellule photoreceptor daretu da danni.
2. Antioxidazione
I photoreceptors pruducianu spezie di l'ossigenu reattivu cù una forte oxidazione in u prucessu di trasfurmà l'infurmazioni esterni.A pruduzzione eccessiva di spezie di l'ossigenu reattivu dannu sustanzi macromoleculari in i celluli, cum'è l'acidi grassi poliinsaturati ricchi in l'ochji.I carotenoidi, cum'è a luteina, anu attività antioxidante è ponu reagisce cù queste spezie d'ossigenu reattivu in u tempu per evità u dannu oxidativu.
3. Libera u calore
Certi macromoleculi in i celluli di fotoreceptor diventeranu estremamente attivu dopu avè assorbutu u calore di a luce, chì pò influenzà u prucessu metabolicu fisiologicu normale di e cellule.I carotenoidi, cum'è a luteina, ponu liberà l'excedente di calore purtatu da queste macromolecule è ristabilisce queste macromolecule à un statu più stabile.
Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàluteinaèzeaxantina.Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di post: Jul-22-2022