Chì roli ghjucanu Ecdysterone?

Ecdysterone, cunnisciutu ancu 20-Hydroxyecdysone (20-HE), a formula chimica hè C27H44O7, chì hè principalmente estratta da e piante, cum'è cyanotis arachnoidea, spinaci, rhaponticum carthamoides etc.

Chì roli ghjucanu Ecdysterone?

Sicondu a purità in u prucessu di estrazione, uecdysteroneottinutu hè diversu, chì pò esse dimustratu da u so culore, u numeru è u tipu di impurità cuntenuti, etc. Ecdysterone cù purezza sfarente pò esse divisu in biancu, grisgiu biancu, giallu chjaru o marrone cristalline pulveru.

Allora chì rolu ghjucà Ecdysterone?

Parlemu.

1.Main Ingredienti di Supplementi Dietetici

Funzioni principali: L'ecdysterone hà a capacità di stimulà a sintesi di proteine ​​​​in u citoplasma musculare aumentendu l'assemblea di aminoacidi in catene di proteina.

2.Used in Pharmaceuticals

Dapoi a so apparizione in u 1976,Ecdysteronehà sviluppatu pasticchi irregulari, injections è plasters.Hè usatu in u populu per l'artrite reumatica è hà una bona efficacità in u trattamentu di i malati di reumatismu è artrite cù sintomi diffirenti. L'effettu tutale di a diabetes mellitus II hè 84%, soprattuttu per migliurà i sintomi di "più di trè un pocu" in i pazienti diabetici.

3.In cusmetichi

In generale, l'ecdysterone d'alta purezza dopu un trattamentu speciale, hè aduprata cum'è una polvera cristallina bianca pura o un cristallu trasparente incolore, cù ingredienti unichi, senza reazione allergica à a pelle, forte permeabilità, è pò esse rapidamente assorbita da a pelle in u statu liquidu. ;Hè una sustanza efficace chì pò rinfurzà u metabolismu è l'attivazione di e cellule. Hà una bona esfoliazione, eliminazione di spots è effetti di sbiancamentu. Hà boni effetti di riparazione nantu à chloasma faciale, punti neri traumatici, lentiggini, melanosi, etc., è ancu hà. effetti evidenti nantu à l'acne.

4.In l'acquacultura, u fertilizzante hè largamente aghjuntu per prumove a sbucciatura è a crescita di gamberetti è granchi.

L'ecdysterone hè una sustanza necessaria per a crescita, u sviluppu, a sbucciatura è a metamorfosi di i crostacei acquatici, gamberetti è granchi, è hè a materia prima principale di "hormone di sgusciatura". individui, migliurà cusì u tassu di sopravvivenza di ripruduzzione.

Lettura estesa:Hande hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente, u ciculu curtu è u ciclu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per risponde à e so diverse esigenze è assicurà a qualità di a consegna di u produttu. furnisce alta qualitàEcdysterone(Cyanotis Arachnoidea). Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022