Chì ghjè u rolu di a melatonina?

Cos'è a melatonina? A melatonina hè una hormona naturali prodotta da a glàndula pineale, cusì hè ancu chjamata hormona pineale. Dopu à u bughju, a ghiandola pineale di u corpu cumencia à pruduce melatonina è liberala in u sangue. facendu a ghjente si sentenu sonnu è si addormenta più facilmente. In fondu, a matina dopu, u livellu di melatonina scende à u so livellu più bassu.

melatonina

A più grande caratteristica dimelatoninaA funzione basica di a melatonina hè di participà à u sistema antioxidante per prevene u dannu oxidativu à e cellule. In questu rispettu, a so efficacità supera quella di tutti i sustanzi cunnisciuti in u corpu. L'ultime ricerche dimustranu chì a melatonina hè u cumandante in capu di l'endocrine, chì cuntrola l'attività di diverse glànduli endocrini in u corpu.

1.Prevente a malatia

2.Adjust u ritmu circadian

3.Delay invechje

Effettu 4.Regulating nantu à u sistema nervu cintrali

5.Regulation di u sistema immune

Effettu 6.Regulating in u sistema cardiovascular

7. A melatonina hà ancu un effettu regulatore nantu à u sistema respiratoriu umanu, u sistema digestivu è u sistema urinariu.

Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàMelatoninamateria prima. Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di Postu: Aug-08-2022