Chì ci hè a diffarenza trà i quattru tipi di "paclitaxel"?

Paclitaxel, cunnisciutu ancu paclitaxel rossu, tamsulosin, violeta, è tesu, hè u megliu medicamentu naturali anti-canceru scupertu finu à avà, è hè statu largamente utilizatu in u trattamentu clinicu di u cancru di mama, u cancru di l'ovaru, è certi cancers di a testa è u collu. cancru di pulmone. Cum'è una droga di chimioterapia classica, u nome dipaclitaxelsi crede chì parechje persone anu intesu parlà di questu. Fighjemu un ochju à e sfarenze trà i quattru tipi di paclitaxel in l'articulu dopu.

paclitaxel

A diffarenza trà i quattru tipi dipaclitaxel

1 、 Paclitaxel: Agisce nantu à u sistema di proteine ​​​​microtubuli / microtubuli, inibisce a depolimerizazione di i microtubuli, blocca u ciculu cellulare in a fase G2 / M, porta à mitosi o arrestu anormali, impedisce a replicazione di e cellule tumorali, è rende e cellule cancerose incapaci di cuntinuà à dividisce è mori.

2 、 Docetaxel: U meccanismo d'azzione hè u listessu cum'è quellu di paclitaxel, ma cù una affinità più alta à u situ di u ligame di i microtubuli è una attività anti-cancer più alta.

3 、 paclitaxel liposomiale: u meccanismo d'azzione hè u listessu cum'è u paclitaxel. I liposomi cumposti da lecitina, colesterolu, treonina è altri materiali simili à a struttura di fosfolipidi bistrati di e membrane cellulari incapsulate paclitaxel, chì ponu migliurà a solubilità in acqua, penetrate più facilmente. in i tessuti tumorali da i vini sanguini, è riduce a toxicità di u core è di i reni, etc.

Paclitaxel 4.Albumin-bound: paclitaxel idrofobicu hè cumminatu cù u trasportatore di albumina di serum umanu da nanotecnologia.Albumin pò aumentà l'uptake di paclitaxel in u tumore da u ligame à u receptore gp60 è aumentà a cuncentrazione di paclitaxel in u tissutu tumorale, cusì aumentendu l'effettu anti-tumore. .

Tramindui paclitaxel, doxorubicin, paclitaxel liposome o albumin paclitaxel sò u listessu tipu di droghe chimioterapiche, è tutti appartenenu à a classa paclitaxel in a classificazione di droghe chimioterapiche. Sò u listessu tipu di droga. Paclitaxel hè una droga antitumorale cù u principiu di microtubule. inhibitore, chì hè largamente utilizatu in a quimioterapia di u cancer di u senu.

Nota: L'efficacità potenziale è l'applicazioni trattate in questa presentazione sò derivate da a literatura publicata.

API paclitaxel

Lettura estesa:Yunnan Hande Biotechnology Co., Ltd. hè stata focu annantu à a produzzione di paclitaxel per 28 anni.Hè u primu fabricatore indipendente in u mondu di u paclitaxel di droga anticancro derivata da a pianta chì hè stata appruvata da a FDA US, EDQM europea, TGA australiana, CFDA Chine, India, Giappone è altre agenzie regulatori naziunali.impresa.Sè vo vulete cumpràPaclitaxel API, per piacè cuntattateci in linea.


Tempu di Postu: Oct-08-2022