Chì ghjè l'acidu rosmarinicu?Cosa hè a funzione?

Chì ghjè l'acidu rosmarinicu?L'acidu rosmarinicuhè un antioxidante naturali cù una forte attività antioxidante.A so attività antioxidante hè più forte chì a vitamina E, l'acidu cafeicu, l'acidu chlorogenicu, l'acidu folicu, etc., chì aiuta à prevene i danni di e cellule causati da i radicali liberi, riducendu cusì u risicu di cancru è arteriosclerosi.Chì effettu hà l'acidu rosmarinicu?L'acidu rosmarinicuhà parechje attività biologiche, cum'è anti-ossidazione, anti-inflammatory, antibacterial è anti-virus.Hè stata largamente usata in medicina è cusmetichi.Fighjemu un ochju à l'effetti specifichi di l'acidu rosmarinicu sottu.
L'acidu rosmarinicu
1, Medicina
1. Antioxidazione
L'acidu rosmarinicu pò finisce a reazzione in catena di a perossidazione di lipidi per u ligame di lipidi competitivu;Pò ancu ghjucà un rolu antioxidante inibendu a sintesi di prutezione di sintasi di l'ossidu nitricu inducible è a produzzione di l'ossidu nitricu.
2. Effettu antibacterial
L'acidu rosmarinicu hà una attività antimicrobiana larga è hà effetti inhibitori nantu à i batteri è i fungi.
3. Effettu antivirale
L'acidu rosmarinicu hà un effettu inhibitore nantu à u virus di l'immunodeficienza umana, u virus di l'herpes è u virus di l'encefalite giapponese.
4. Effettu anti inflammatory
L'acidu rosmarinicu hà una bona attività antiinflamatoria.Per via di a so efficienza antiinflamatoria, bassa toxicità, reazzioni avversi bassi è altri vantaghji.
2, Cosmetichi
Effettu fotoprotettivu di l'acidu rosmarinicu.I raghji ultravioletti solari è altre radiazioni ionizzate portanu à a produzzione di spezie reattive di l'ossigenu, chì causanu danni à l'ADN di e cellule è cambianu a stabilità di l'ambiente internu di a pelle.L'acidu rosmarinicu pò inibisce i cambiamenti di a pelle causati da a radiazione ultravioletta, è hà proprietà fotoprotettive per i keratinocytes umani.Dunque, l'acidu rosmarinicu pò esse usatu in i cosmichi per a cura di a pelle, pò resiste à l'estressi oxidativu causatu da UVA, è pò esse usatu cum'è un agentu protettivu ligeru in dermatologia.
Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàl'acidu rosmarinicu.Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di post: Jul-27-2022