Chì ghjè l'acidu carnosicu? Chì sò e funzioni di l'acidu carnosicu?

Chì ghjè l'acidu carnosicu?L'acidu carnosicuhè estratta da rosemary.Hè un tipu di cumposti di l'acidu fenolicu in i pianti. Hè un antioxidante soluble in oliu naturali d'alta qualità è efficace.
L'acidu carnosicu
Chì sò e funzioni diL'acidu carnosicuCum'è un antioxidante naturali solubile in grassu, u so effettu antioxidante hè assai megliu cà quellu di l'antioxidanti sintetici in l'oliu stabilizzante. Pò esse usatu in l'oliu è l'alimentariu grassu, a biomedicina, l'industria chimica, i cosmetichi è l'alimentazione. In più di impedisce o ritardà l'ossidazione. di l'oliu o di l'alimentu oliu, migliurà a stabilità di l'alimentariu è allargendu u tempu di almacenamentu di almacenamiento, pò ancu esse usatu cum'è condimentu per carne è pisci.
In Giappone, l'estratto di rosmarinu hè adupratu in l'alimenti fritti à alta temperatura per prevene l'effettu di l'ossidazione è u deterioramentu ligeru dopu à l'imballu. Pò esse ancu usatu in l'alimenti congelati per inibisce l'odore di pisci; Prodotti di salsiccia. U novu pruduttu di u tipu d'oliu di condimentu diluitu aghjuntu cù l'estrattu di rosmarinu hè assai adattatu per i prudutti di carne. Dopu anni di ricerca, aduprendu a tecnulugia muderna di estrazione di a medicina tradiziunale cinese è a tecnulugia avanzata di separazione cromatografica, avemu separatu cù successu più di 90% di high- Purità di l'acidu carnosicu è l'acidu rosmarinicu, chì sò aduprati in a ricerca sperimentale di applicazioni farmacologiche, tossicologiche è cliniche è largamente utilizati in l'assistenza medica è sanitaria è in l'industria chimica di ogni ghjornu.
Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàL'acidu carnosicu.Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di post: Jul-29-2022