Chì faci l'ecdysterone? U rolu di l'ecdysterone

L'ecdysterone hè un steroidu naturali chì appartene à a classe di fitosteroni, cumunimenti truvati in e piante erbacee (Cyanotis arachnoidea CB Clarke).ecdysterone.

ecdysterone (1)

U rolu di ecdysterone

1. In medicina,ecdysteroneagisce nantu à u corpu umanu per prumove a sintesi di prutezione, eliminà u colesterolu in u corpu, i lipidi di sangue più bassi, impediscenu l'aumentu di u zuccheru in sangue è altre attività fisiulogiche. Hè utilizatu in folk per l'artrite reumatoide.

2.In i prudutti di salute sportiva, l'ecdysterone hà un effettu significativu nantu à u prucessu di traduzzione è migrazione di a crescita di a proteina in e cellule musculari aumentendu l'aminoacidi per assemblà in catene di proteine.

3.In i cosmichi, l'ecdysterone hè ancu usatu cum'è additivu speciale; l'ecdysterone hè aghjuntu à i cosmichi per prevene a pelle secca è rende a pelle più delicata.

4.In a sericultura, l'ecdysterone hè aduprata per accurtà l'età di i vermi da seta è prumove a furmazione di seta è a furmazione di cocon; in l'acquacultura, hè ancu largamente utilizata in l'agricultura di gamberetti è granchi.

5.In l'agricultura, l'ecdysterone pò influenzà tutte e tappe di sviluppu di l'insetti da e larve incubate à l'adulti, cusì cuntrola o uccide i pesti agriculi. Hè statu sviluppatu è applicatu cum'è pesticidi di terza generazione; I prucessi fisiologichi anu ancu certi effetti, è ancu. hà una bona prospettiva di sviluppu è applicazione in aiuti di produzzione di culturi.

Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàEcdysterone materia prima.Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di Postu: Aug-01-2022