Chì sapete di l'estrattu di Ginseng?

Quandu si tratta di ginseng, pudemu mencionà casualmente e so numerose funzioni, cum'è rinfurzà l'energia vitale, rinfurzà a milza è i pulmoni, prumove a saliva è a sete, calmà i nervi è migliurà l'intelligenza, chì sò tutti ben cunnisciuti da tutti. interessatu à i prudutti di ginseng, duvete seguità i cunsiglii di u duttore è trattà u vostru corpu in u modu ghjustu.

Oghje, u nostru focusu ùn hè micca nantu à u ginseng, ma nantuestratto di ginseng.Chì sapete? In seguitu, capiscenu brevemente a cunniscenza di l'estratto di ginseng!

Chì sapete di l'estrattu di Ginseng?

Chì ghjè l'estratto di ginseng?

Estratto di ginsenghè principarmenti estratti da a radica è u troncu di ginseng, è u principale ingredientu attivu hè ginsenoside.Ginsenosides includenu ancu Ginsenosides Ra1, Ra2,Rb1,Rb2,Rb3,Rc,Rd.In più, l'estratto di ginseng include ancu altri elementi necessarii da u corpu umanu.

Ginsenoside, cunnisciutu ancu ginsenoside tutale, cuntene un gran numaru di altri ingredienti attivi. L'effettu di l'estratto di ginseng hè principalmente esercitatu da u ginsenoside.

Chì sò l'applicazioni principali di l'estratto di ginseng?

Assistenza medica è salute:A causa di i forti effetti anti-fatigue è anti-aging diestratto di ginsengUna seria di droghe o prudutti di salute basati nantu à u ginseng o l'estrattu di ginseng sò ancu in crescita in u mercatu. A maiò parte di l'alimenti anti-fatigue, anti-aging è di salute di u cervellu cuntenenu ginseng / estratto di ginseng.

Cosmetichi:Hè spessu usatu per fà cusmetichi chì ponu caccià e freckles, riduce e rughe, attivà e cellule di a pelle, è rinfurzà l'elasticità di a pelle.

Alimentazione:Pò esse usatu in l'alimentariu è ancu com'è additivu alimentariu.

Attualmente, e so forme di dosificazione di l'applicazione includenu principalmente suppositori, lozioni, iniezioni, tablette, capsule, ecc.

Vulete sapè più nantu à l'estratto di ginseng? Benvenuti à cuntattateci!

Yunnan Hande Bio-Tech hè stata impegnata in l'estrazione di e piante dapoi 30 anni, hà parechji anni di sperienza di pruduzzione, è i so prudutti sò ricchi. Benvenuti à cuntattateci in ogni mumentu! (Whatsapp/Wechat: +86 18187887160)


Tempu di Postu: Feb-24-2023