Chì pò fà l'ecdysterone quandu si tratta di fitness?

Chì pò fà l'ecdysterone quandu si tratta di fitness?Ecdysteronevene da Cyanotis arachnoidea CBClarke. A ricerca hà trovu chì Cyanotis arachnoidea CBClarke hè una di e piante medicinali cù u più ecdysterone in natura. mentre riduce u grassu di u corpu; aumenta a resistenza, a resistenza è l'energia.

ecdysterone (4)

U rolu principali di ecdysterone in fitness hè di aumentà a sintesi di proteine ​​​​, riduce a rottura di cortisol per i musculi, migliurà a funzione di u fegatu, aumenta a resistenza, è riduce u grassu. l'assi gonadal. Per quessa, ecdysterone pò ancu esse usatu cum'è una di e manere di prutezzione di i musculi durante u stadiu PCT.

I studii anu dimustratu chìecdysteroneAdupratu com'è materia prima per i prudutti di salute di u sportu ùn hà micca effetti collaterali, nè interazzioni hormonali, è livelli estremamente bassi di toxicità. Inoltre, ùn ci sò micca rapporti di qualsiasi effettu di ecdysterone nantu à i sistemi hormonali di mammiferi in testi endocrini chì includenu testi per testosterone, cortisol. , insulina, corticotropina, ormone di crescita è ormone luteinizzante.

Specificazioni di materie prime per i prudutti di salute di sport di ecdysterone

Ecdysterone HPLC≥60% (principalmente 90,95) hè aduprata per a cura di a salute umana, facendu tablette, capsule, etc. L'effettu hè di aumentà a proteina musculare, l'assistenza sanitaria di l'atleti, etc.

Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàEcdysterone materia prima.Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di Postu: Aug-05-2022