Chì sò l'effetti di ecdysterone nantu à u fitness?

Ecdysterone, dapoi l'intruduzioni di Cyanotis Arachnoidea Extract in u 1976, hè stata aduprata principalmente in u trattamentu di a medicina tradiziunale cinese per riduce u colesterolu è a concentrazione di zuccaru in sangue, cum'è l'artrite, a deumidificazione è a detumescence.ecdysteronein l'estrattu di Dew Grass hè stata valutata gradualmente, cusì i cosmetichi è i prudutti di salute sò stati aghjuntu separatamente, perchè una altra funzione magica di ecdysterone hè di prumove a sintesi di collagene, prumove a divisione è a crescita di e cellule dermali; Anti aritmie, anti fatigue, più bassu u colesterolu, i lipidi di sangue più bassi, è impediscenu l'aumentu di u zuccheru in sangue.

ecdysterone

Chì sò l'effetti di ecdysterone nantu à u fitness?EcdysteroneCum'è a materia prima di i prudutti di salute sportiva, pò aumentà a sintesi di proteine ​​​​è aghjustà u bilanciu di nitrogenu pusitivu; Aumentà a massa musculare è riduce u grassu di u corpu; Aumenta a resistenza, a resistenza è l'energia. A funzione principale hè di aumentà a sintesi di proteine ​​​​, riduce a descomposizione di cortisol. à u musculu, migliurà a funzione di u fegato, aumenta a resistenza è riduce u grassu. Sembra simili à i steroidi veri, ma! L'ecdysterone ùn hà micca interazzione hormonale è ùn impedisce micca l'assi gonadal.

I studii anu dimustratu chìecdysteroneCum'è a materia prima di i prudutti di salute sportiva, ùn hà micca effetti collaterali, senza interazzione hormonale è toxicità estremamente bassa. Inoltre, in i testi endocrini cumpresi testosterone, cortisol, insulina, corticotropina, hormone di crescita è hormone luteinizzante, ùn ci hè micca un rapportu nantu à u effettu di ecdysterone nantu à u sistema di l'hormone di mammiferi.

Nota: L'efficacità potenziale è l'applicazioni introdutte in questu articulu sò tutte da a literatura publicata.

Lettura estesa:Hande hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente, u ciculu curtu è u ciclu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per risponde à e so diverse esigenze è assicurà a qualità di a consegna di u produttu. furnisce alta qualitàEcdysterone(Cyanotis Arachnoidea). Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di post: 19-10-2022