Chì sò l'applicazioni di a rutina?

A rutina esiste in u buddu di u legumi Sophora japonica L., è u cuntenutu pò ghjunghje à più di 20%. Hè a materia prima principale per l'estrazione di rutina in l'industria farmaceutica cinese.

rutina 01

Rutinahà l'effettu di riduce a permeabilità è a fragilità di i capillari, mantene è restaurà l'elasticità normale di i capillari. Adupratu clinicamente per a prevenzione è u trattamentu di l'emorragia cerebrale, l'ipertensione, a diabetes, l'emorragia retinale, a purpura è a nefrite hemorràgica aguda. A radiazione è l'effetti anti-radicali liberi nantu à a pelle, è hà un forte effettu di assorbimentu nantu à i raghji ultravioletti è i raghji X. Cum'è un sunscreen naturali, aghjunghjendu 10% di rutina, u tassu d'assorbimentu di i raghji ultraviolet hè altu cum'è 98%. hà un effettu evidenti di scavenging spezie di l'ossigenu reattivu cellulare radicali liberi.

Applicazione diRutina

1. Pò esse usatu cum'è antioxidante comestible è rinforzatore nutrizionale, etc.

2.Hè un effettu antiinflamatoriu, pò riduce l'infiammazione causata da l'oliu di mustarda nantu à l'ochji di l'animali o a pelle, è hà un effettu antivirale.

3.Hè e funzioni di mantene a resistenza vascular, riducendu a so permeabilità è riducendu a fragilità. Pò esse usatu per prevene è trattà l'hemorrhage cerebrale, l'ipertensione, l'hemorrhage retinale, purpura è nefrite hemorrhagic aguda.

Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàrutinamateria prima. Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di Postu: Aug-10-2022