L'efficacità di beta-ecdysterone

Avà l'ecdysterone cumuni in u mercatu hè beta-ecdysterone (cunnisciutu ancu com'è 20-hydroxyecdysterone).beta-ecdysteroneHè derivatu principalmente da Cyanotis arachnoidea CB Clarke. Puderà prumove a sintesi di proteine ​​​​in u corpu umanu, in particulare e proteine ​​​​di fegato, è pò sbulicà u corpu. L'accumulazione di colesterolu, inibisce l'aumentu di u zuccheru in sangue, è riduce i lipidi di sangue è a pressione di sangue. .

beta-ecdysterone

L'efficacità di beta-ecdysterone

I studii anu dimustratu chì l'ecdysterone (beta-ecdysterone) hà una capacità notevule per stimulà a sintesi di proteine ​​​​in u citoplasma musculu aumentendu l'assemblea di aminoacidi in catene di proteina, è chì sta capacità hè tracciata à i prucessi di traduzzione è migrazione di a crescita di proteine. Ecdysone ùn hè micca solu sanu è sicuru, aiuta à stabilizà e cellule quandu i danni di cortisol, normalizza i passi di sintesi energetica (ATP è sarcosina) è migliurà a funzione di u fegatu in modu chì l'organismu pò adattà rapidamente à i cambiamenti ambientali è di stress. A so sicurità, più di 50 studii anu. dimustratu chì l'ecdysterone ùn hà micca effetti secundari, nè interazzione cù l'hormone, è livelli assai bassi di toxicità.

Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàBeta-ecdysterone materia prima.Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di Postu: Aug-05-2022