L'efficacità è u rolu di paclitaxel

Paclitaxel vene da Taxus chinensis è hè a prima sustanza truvata per avè un effettu inhibitore nantu à e cellule tumorali.A struttura di paclitaxel hè cumplessa, è e so applicazioni medichi sò principalmente manifestati in u trattamentu di u cancru di pettu, u cancru di pulmone è u cancer d'ovariu.Paclitaxelhè un metabolite secundariu estratto da a cortezza di Taxus chinensis da i chimichi americani, chì hà un bonu effettu antitumorale.Fighjemu un ochju à l'efficacità è u rolu di paclitaxel.

L'efficacità è u rolu di paclitaxel

L'efficacità è u rolu dipaclitaxel

1. Effettu anti-tumore

Paclitaxel hè una droga anti-microtubuli antitumorale.Paclitaxel pò prumove l'assemblea di microtubuli prumove a polimerizazione di subunità di tubulin spinosomali, ancu in mediatori necessarii per l'assemblea di microtubuli normale (cum'è GTP, guanosina trifosfatu, etc.)., etc.) pò ancu avè questu effettu, risultatu in a furmazione di microtubuli non funziunali è stabili.

2. Effettu anti-cancer

Paclitaxel hà effetti anticanceru nantu à e cellule di sarcoma maligna, leucemia è melanoma malignu.Paclitaxel hè ancu una droga di prima linea per e donne cun cancru avanzatu di pettu è ovariu.Paclitaxel pò ligà à i microtubuli, chì ponu "congelà" è impediscenu a separazione di cromusomi durante a divisione cellulare, chì ponu uccide rapidamente e cellule cancerose.

3. Trattamentu di l'artrite reumatoide

I studii anu dimustratu chì u paclitaxel hè statu appruvatu da a FDA per u trattamentu di l'artrite reumatoide, è u paclitaxel gel hè una formulazione topica dipaclitaxel per u trattamentu di l'artrite reumatoide.

Nota: L'efficacità potenziale è l'applicazioni descritte in questu articulu sò derivati ​​​​da a literatura publicata.

API paclitaxel

Lettura estesa:Yunnan Hande Biotechnology Co., Ltd. hè stata focu annantu à a produzzione di paclitaxel per 28 anni.Hè u primu fabricatore indipendente in u mondu di u paclitaxel di droga anticancro derivata da a pianta chì hè stata appruvata da a FDA US, EDQM europea, TGA australiana, CFDA Chine, India, Giappone è altre agenzie regulatori naziunali.impresa.Sè vo vulete cumpràPaclitaxel API,per piacè cuntattateci in linea.


Tempu di post: 30-sep-2022