L'applicazione di ecdysterone in parechje industrii

Ecdysterone hè una sustanza attiva estratta da a radica di a pianta Commelina Cyanotis arachnoidea CBClarke. Sicondu a purità, hè divisa in polvere cristallina bianca, bianca, gialla o marrone chiaru.

ecdysterone (3)

L'applicazione diecdysteronein parechje industrie:

1.In l'industria di a sericultura, hè aduprata per accurtà l'età di i vermi da seta, aggregate bè, è prumove a filatura di seta è a furmazione di coconi.

2.In l'industria di l'allevamentu, hè ancu largamente utilizatu in l'allevamentu di gamberetti, granchi è vermi di terra.

3.In i cosmichi, l'ecdysterone hè ancu utilizatu com'è additivu speciale.

4.Ecdysteronepò influenzà tutte e tappe di sviluppu di l'insetti da e larve sbocciate à l'adulti, cusì cuntrola o uccide i pesti agriculi. Hè statu sviluppatu è appiicatu cum'è pesticidi di terza generazione.

5.Ecdysterone hà ancu qualchì effetti nantu à u prucessu fisiulogicu di i culturi, è hà ancu una bona prospettiva di sviluppu è applicazione in l'aspettu di l'adjuvanti di rendiment di culturi.

6.Applicazione in u corpu umanu: Puderà regulà u zuccheru in sangue è l'ester di sangue, prumove a sintesi di collagene, anti-aritmia, anti-fatigue, regulà u zuccheru in sangue, prumove a crescita di e cellule, è stimulà a divisione cellula dermica.

Basatu nantu à u sopra, l'ecdysterone hè utilizatu in tutti l'aspetti, è hà una bona prospettiva di u mercatu. Truvà un metudu di estrazione simplice è fattibile pò fà ecdysterone più largamente utilizatu, è pò ancu fà medicina, prudutti di salute, acquacultura è altri aspetti. ridutta.

Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàEcdysterone materia prima.Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di Postu: Aug-03-2022