L'applicazione di ecdysterone in l'industria cosmetica

L'ecdysterone utilizatu com'è materia prima cusmetica hè una sustanza attiva d'alta cuncentrazione ottenuta da un trattamentu speciale. A so cumpusizioni chimica hè unica, è hè favurita da i principali pruduttori di cusmetichi in casa è in l'estero. Hè stata cunfirmata da ricerca è teste chì ecdysterone hà. l'effettu di prumove a divisione è a crescita di e cellule dermali di a pelle, prumove u metabolismu è rinfurzà a sintesi di collagene, è hè utilizzatu cum'è un ingredientu cusmeticu naturali. Riccu è delicatu.

ecdysterone (2)

L'applicazione di ecdysterone in l'industria cosmetica:

Ecdysteronehà un bonu effettu di subsidenza nantu à a pigmentazione di melasma, macchie scure traumatiche è freckles nantu à a faccia, è hà un effettu curativu evidenti nantu à l'acne; pò appiattà e lesioni di a pelle senile è appiattite a pitiriasis. .Hè una sustanza efficace chì pò rinfurzà u metabolismu cellulare è l'attivazione, è hà un bonu effettu di esfoliazione, rimozione di macchie è sbiancanti. Hà un bonu effettu di riparazione nantu à chloasma faciale, spots scuri traumatici, freckles, melanosi, etc., è ancu. hà un effettu significativu nantu à l'acne.

I Cosmetici utilizanu ecdysterone d'alta purezza raffinatu da un processu speciale. A specificazione di u produttu hè HPLC 98% (cromatografia liquida d'altu rendiment), è a dosa hè 0,1 ~ 0,35%. In l'industria cosmetica, pò esse usata in creme, essenze, lozioni. , ecc.

Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàEcdysterone materia prima.Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di Postu: Aug-03-2022