Isoflavoni di soia nantu à a salute di u corpu umanu

L'isoflavoni di soia in a soia sò estrogeni vegetali.L'estrogenu di a pianta hè un tipu di composti naturali da e piante, cù cumposti naturali simili à a struttura è a funzione di l'estrogenu.Prutegge diversi effetti biologichi cum'è a ferita di i nervi.Fighjemu un ochju à l'effettu di a saluteIsoflavoni di soianantu à u corpu umanu inseme.
Isoflavone di soia
Isoflavoni di soianantu à a salute di u corpu umanu
1. Estrogen-like attività.L'isoflavoni di soia ponu ghjucà un estrogenu cum'è l'estrogenu o resiste à l'estrogenu endogenu, chì pò regulà u receptore di l'estrogenu.L'isoflavoni di soia ponu migliurà u sindromu di sarcasmu.Dopu à a menopausa, e donne supplementarii di soia o estratti di soia per più di 3 mesi ogni ghjornu, ponu riduce in modu efficace a freccia di cunvulsioni di calore caldu è migliurà significativamente i sintomi di a menstruazione circundante.
2. Effettu antioxidante.L'effetti antioxidanti di l'isoflavoni di soia sò principarmenti manifestati in inibisce a produzzione di radicali liberi di l'ossigenu, inibisce a produzzione di perossu di l'idrogenu, riducendu u dannu di l'ossidazione di l'ADN è inibisce l'ossidazione di lipidi.
3. Improve l'osteoporosi postmenopausal.Isterfeloids di soia o metaboliti sò manifestati cum'è estrogenu debbuli dopu à e donne in menopausa, ubligatoriu à i receptori di l'estrogenu intracellulare per rinfurzà l'attività di l'osteosociti, prumove a produzzione di l'osteogenesi, a secrezione è l'osteogenizazione, migliurà cusì l'osteoporosi.
4. Reduce u risicu di cancru di mama.L'isoflavoni di a soia ponu esse trasfurmati aumentendu u metabolismu di l'estrogenu à i prudutti anti-cancer 2-hydroxilsone, riducendu cusì u risicu di cancru di mama.Puderà ancu inibisce u sviluppu di u cancer per l'antioxidante, prumove l'apoptosi è inibisce a proliferazione cellulare.
5. Effettu nantu à u sistema cardiovascular.A diminuzione di i livelli di estrogenu dopu a menopause provoca un metabolismu anormale di grassu è di colesterolu, è l'aumentu di i lipidi di sangue è u colesterolu porta à un incrementu di l'incidenza di malatie cardiovascular.L'isoflavoni di soia ponu prevene a malatia cardiovascular per via di l'estrogenu.
Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàIsoflavone di soia.Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di post: Jul-29-2022