"Piccula" Fabbrica Farmaceutica Anticancer API Vendutu In u Munnu

fabbrica di Hande 01

Yunnan Hande Bio-Tech Co., Ltd. hè una fabbrica di API Paclitaxel. Attualmente, una linea di produzzione chì hè stata messa in opera produce 500 kg di API Paclitaxel naturali ogni annu, facendu u più grande.API paclitaxelfabricatore in Yunnan.In più di ordini domestici, Hande Bio-Tech hà 16 clienti stranieri stabili è 42 clienti stranieri chì furniscenu campioni per a prova è a prova.

Hande

Leader de l'industrie des API Paclitaxel

Nantu à u muru di l'area di l'uffiziu amministrativu di Hande Bio-Tech, ci sò sei brevetti d'invenzione è parechje medaglie onorifice.

"Assicuranza di 100% di a qualità di Paclitaxel API per grammu hè a chjave per a cumpagnia per vince u mercatu è i clienti." Zixin Zou, capu di u dipartimentu di trasfurmazioni preliminari è di produzzione di Hande Bio-Tech, hà dettu.

Hande factory 02png

In u centru di teste, parechji tecnichi sò occupati. Debugging l'equipaggiu di prova, preparanu a suluzione di l'estrazione di l'API Paclitaxel, è determinanu u cuntenutu di l'acqua ... Per pruduce un qualificatu.API paclitaxel, parechje prucedure devenu esse seguite, è ogni passu hà un strettu cuntrollu di l'indice di sistema di gestione di qualità.

Cumu aumentà u cuntenutu di Paclitaxel (Taxol) da l'iniziali 0.3‰ à 99% hè una cumpetenza prufessiunale. Stu centru di teste hè custruitu in stretta cunfurmità cù i standard naziunali, chì copre tutti l'articuli di prova cum'è a fase liquida, a fase gasosa, l'elementu metallicu, infrarossi, microrganismi, determinazione di l'umidità, ispezione di stabilità, etc. U centru di teste adopta equipaghji di prova cumplettamente impurtati è sistema informaticu cù integrità di dati; A linea di produzzione di separazione è purificazione totalmente chjusa è l'attellu sterile pulitu per a purificazione di i prudutti finiti sò pieni di muderni. scienza è tecnulugia.

In u 1996, mirandu à l'industria Paclitaxel API, Hande Bio-Tech hà stabilitu un stabilimentu di produzzione di Paclitaxel API in u Parcu Scientifico è Tecnologicu di Kunming Jinding per realizà a R & S è a produzzione di Paclitaxel API estratto da piante naturali, diventendu a prima impresa impegnata in questa industria. in Yunnan.In u 1999, i prudutti Hande Bio-Tech sò entrati in i mercati europei è americani. Da 30 kg, 50 kg, 70 kg in l'annu passatu à 500 kg in u presente, sta linea di produzzione hà passatu l'ispezione in situ certificata da i Stati Uniti. L'Europa è a Cina, è ancu l'auditu in situ irregulare è a visita di i clienti, è hè diventatu un fabricatore indipendente di paclitaxel, un API anticancro ricunnisciutu internaziunale estratto da e piante.

Paclitaxel (Taxol) hè un API anticancro estratto da a cortezza di tasso a foglia corta o di rami è foglie di tasso piantati artificialmente. Hà effetti curativi unichi nantu à u cancer di l'ovaru, di u senu, di u pulmone, di u culurale, di u melanoma, di u cancro di a testa è di u collu, u linfoma. , tumore cerebrale, etc. L'API chimiche anu un longu periodu di validazione, archiviazione è appruvazioni.Dopu anni di operazione di u mercatu internaziunale è di certificazione da l'agenzii regulatori in u mondu sanu, Hande Bio-Tech hà un sfondate vantaghju è una sperienza trà i cuncurrenti in u fitochimicu domesticu. industria API.

Dapoi 26 anni, a 'low-key' Hande Bio-Tech Company hà sempre dettu chì hè una "piccola fabbrica farmaceutica", ma guida l'industria Paclitaxel API in Yunnan.

L'API diCepharanthinehè sviluppatu

In 2018, Hande Bio-Tech hà stabilitu una nova basa di pruduzzione in Anning è pressatu a chjave di partenza di un novu capitulu in u sviluppu di l'industria Yunnan Paclitaxel API.

Dopu à u trasferimentu, l'area di l'attellu di pruduzzione hè aumentata da 1500 metri quatrati à 4500 metri quatrati. In seguitu, dopu chì a linea di produzzione semi-sintetica Paclitaxel API hè cumpletata cù una pruduzzione annuale di 800 kg, u valore di pruduzzione annuale ghjunghje à 300 milioni di yuan.

Attualmente, 54 clienti domestici, 16 clienti stranieri è 42 clienti stranieri chì furniscenu campioni per a prova è a prova anu ottenutu un fornimentu stabile di Paclitaxel API prudutte da Hande Bio-Tech. Attualmente, Hande Bio-Tech sviluppa l'API di Cepharanthine, è u prughjettu esclusivu di droga umana ecdysterone cù i clienti francesi hè dinù in prugressu.

Quist'annu, Kunming hà ottimizatu è aghjustatu a catena industriale biofarmaceutica cum'è una di l'ottu catene industriali focalizati in a custruzione. Materie prime chimiche è droghe generiche sò aree chjave di a catena di l'industria biomedica. Zixin Zou hà dettu chì quandu u tempu hè maturu, Hande Bio -Tech approfondirà u sviluppu di più API caratteristiche high-end di serie anti-tumorali, è espansione è rinfurzà a catena di l'industria biomedica di l'industria API.

Avà, Hande Bio-Tech hè diventatu una marca famosa in u mondu internaziunale ricunnisciuta da a Pruvincia di Yunnan cum'è una impresa d'alta tecnulugia, una piccula è media impresa basatu in tecnulugia, un centru tecnologicu di l'impresa, è u Centru di Certificazione è Supervisione di Qualità Chine. In 2019, Hè stata inclusa in a biblioteca di u prughjettu chjave di u "Planu di Lista di l'Imprese Multiplicazione Triennale di a Pruvincia di Yunnan" da l'Uffiziu Locale di Supervisione è Amministrazione Finanziaria di a Pruvincia di Yunnan.

Hande Bio-Tech pensa à custruisce u prugettu di sviluppu di a seconda fase, è hè impegnatu à diventà a più grande basa di produzzione di prima classe diPaclitaxel APIin China.It ùn risparmià micca sforzu per prumove u sviluppu di a medicina biologica è l'industria di a salute di massa in a pruvincia, è migliurà a salute è u benessere di e persone.

(Scrittu da Heqing Huang, reporter di Kunming Daily)


Tempu di post: 31-oct-2022