Melatonina, u regulatore di u sonnu di u corpu

Dapoi a scuperta di a melatonina in u 1958, i primi studii clinichi nantu à u rolu di a melatonina in a migliurà i sintomi depressivi sò stati realizati prima ch'ellu sia scupertu chì a melatonina pò esse utile à migliurà u sonnu.Nta l'ultimi anni, i studii clinichi nantu à a melatonina anu focu annantu à e malatie antiinflamatorii, è più recentemente u rolu di a melatonina in a lotta di u cancer hè diventatu u focu di a ricerca crescente.

Melatonina

Prima di tuttu, per esse chjaru,melatoninaùn hè micca una pastilla per dorme, ma una hormona sintetizzata da a glandula pineale di u core.Hè cunnisciutu ancu com'è l'hormone di notte, è hè un messageru impurtante chì aiuta u corpu à mette in modu di notte.

A ricerca attuale hà scupertu chì a secrezione di melatonina hà un ritmu circadianu, essendu più bassu durante u ghjornu è cuminciannu à risaltà gradualmente dopu à a notte, culminendu trà 23:00 è 3:00 am, poi calendu bruscamente prima di l'alba.Quandu a luce esterna hè luminosa, a secrezione di melatonina serà soppressa, quandu a luce esterna hè dim, stimularà a secrezione di melatonina, aiutendu à entre megliu è mantene un bon sonnu.

U standard dimelatoninal'usu varieghja in u mondu sanu, è a Cina permette attualmente à esse usata cum'è ingredientu di l'alimentariu per a salute.Sicondu statistiche, da u 1996 à u 2015, a Cina hà appruvatu 740 varietà di prudutti di salute chì pretendenu migliurà u sonnu, è ci sò 164 prudutti chì cuntenenu melatonina.Si pò dì chì hè u pruduttu stella di u mondu di u sonnu.

Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàmelatoninamateria prima. Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di Postu: Oct-10-2022