A melatonina hè solu per questi trè gruppi di persone

Cosa hè a melatonina?A melatonina hè stata scuperta per a prima volta in u 1953 è hè una hormona neuroendocrina chì hè naturalmente prodotta da i sistemi secretori umani è mammiferi.Melatoninahè implicatu in una quantità di compiti in u corpu umanu, u più impurtante di quale hè di regulà u "clock biologicu" umanu - u ritmu circadianu, perchè a ghjente pò dorme rapidamente.

Melatonina

In generale, prima di l'età di 40 anni, a secrezione propria di melatonina di u corpu hè abbastanza per u funziunamentu normale di u corpu, è ùn deve micca supplementu supplementu.Ci hè ancu insomnia chì ùn hè micca causata da i cambiamenti di melatonina, per quessa, supplementà u corpu cù i prudutti di melatonina ùn vale micca a pena.

Per esse precisu,melatoninahè indicatu solu per i seguenti 3 cundizioni.

1, turnu di notte, i travagliadori di turnu di sonnu di ghjornu: stu tipu di persone spessu "biancu è neru", piglià a melatonina pò pruvucà à pruduce sonnu, in modu di aghjustà u clock biologicu disrupted.

2, u tempu di u sonnu hà cambiatu e persone: ponu aduprà melatonina per aghjustà à u ritmu normale.

3, a necessità di i viaghjatori di jet lag: supplementi di melatonina per aiutà à allevà l'incomodità causata da u jet lag, per allevà u "jet lag".

Queste persone cù disordini di u sonnu per a carenza di melatonina, dopu 1-2 ore prima di dorme per piglià 2 mg di melatonina pò avè un effettu megliu nantu à u sonnu.

I prudutti di a melatonina in Cina appartenenu à a categuria di i prudutti di salute, allora a descrizzione di i so benefici per a salute sò: regulazione di u ritmu biologicu, migliurà u sonnu.

Nota: L'efficacità potenziale è l'applicazioni cuparti in questu articulu sò pigliati da a literatura publicata.

Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàmelatoninamateria prima. Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022