Parechji anni di Dichjarazione Esperienza di Hande

Dapoi a so creazione,Yunnan Hande Bio-Tech Co.,Ltd.hà dumandatu principalmente per i certificati è i documenti dipaclitaxeli prudutti è altri estratti vegetali da istituzioni pertinenti in parechji paesi. Finu à avà, Hande hè sempre realizatu stu travagliu. Avemu stabilitu squadre speciale per dichjarà i nostri API è prudutti in parechji paesi.

Dichjarazione

Da u 1993 à avà, avemu statu certificatu da l'autorità regulatori di l'UE, USA, Canada, Australia, Giappone, India, Russia, Cina, Corea, Singapore, etc.

Hande riferisce direttamente à DMF è furnisce à i clienti l'infurmazioni di u schedariu più cumpletu per aiutà i clienti à occupà a megliu pusizione in u mercatu lucale. ;aiutà i nostri clienti à compie a presentazione è a presentazione diAPIo estratti vegetali, cum'è e materie prime cosmetiche; è aiutanu i clienti à registrà in u novu mercatu.

Sè vo circate un fabricatore è fornitore chì hè assai prufessiunale in udichjarazioneè hà parechji anni di sperienza, ùn esitate micca à diteci i vostri bisogni, è avemu da esse à l'altezza di e nostre aspettative. (Whatsapp / Wechat di Yunnan Hande Bio-Tech + 86 18187887160)


Tempu di Postu: 25-Nov-2022