I dirigenti municipali di Kunming visitanu a fabbrica Hande

U 20 ottobre 2022, i dirigenti municipali di Kunming anu visitatu a Hande Factory per una visita è una investigazione di u prugettu.

I dirigenti municipali di Kunming visitanu a fabbrica Hande

Da una banda, hè a rispunsabilità di i dirigenti à tutti i livelli di capisce è investigà tutti l'aspetti di ogni catena di l'industria high-tech; Da l'altra banda, sustene è espansione una impresa biotecnologica à livellu di prefettura cù una produzzione è un mercatu ben sviluppati. un bonu modu per una cità per ottene un sviluppu megliu.

Sò passati guasi 30 anni da a creazione di Hande, chì hà studiatu materie prime farmaceutiche naturali è prudutti di a serie taxol in tuttu u modu; Per persunalizà a ricerca è u sviluppu di vari intermedii farmaceutichi è estratti naturali di piante, furnisce à altre imprese diverse applicazioni d'infurmazioni. , è si arricchisce constantemente durante stu periodu, da u reclutamentu di talentu, squadre di ricerca è sviluppu, direzione di ricerca è sviluppu, è applicazioni annuali di brevetti.

Tuttu Hande hà attribuitu una grande impurtanza à a visita di i capi municipali di Kunming.

I cuntenuti principali di sta visita sò i seguenti:

1. Panoramica diFabbrica di Hande

2.Display di a cultura corporativa di Hande

3.Visite à Hande QC Laboratory

4.PPT descrizzione di Hande Industrial Chain

In u prucessu di parlà cù i dirigenti municipali di Kunming, pudemu vede chì anu una grande impurtanza à Hande, è dopu avè capitu a direzzione di u sviluppu di l'impresa attuale è futura è a pianificazione di Hande, tutti ci anu affirmatu è ci anu datu una guida direzionale.Handesvilupperà ancu in una direzione megliu.


Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2022