A melatonina hè veramente cusì stupente?

Cos'è a melatonina? A melatonina hè una hormona ammina naturalmente secreta da u corpu, soprattuttu da a ghiandola pineale, è hà una larga gamma di effetti nantu à u sistema riproduttivu, u sistema endocrine, u sistema immune, u sistema nervu cintrali è parechji prucessi metabolichi. A secrezione di melatonina hà un ritmu circadianu distintu. Quandu u corpu secretamelatoninaa notte, durante u ghjornu luminoso per via di a luce hè impedita a secrezione, queste caratteristiche di secrezione aiutanu u corpu à aghjustà u statu di sonnu è u tempu di sonnu.

melatonina

A melatonina hè veramente cusì stupente? Invechjemu, a secrezione di melatonina in u corpu diminuisce gradualmente, è u declinu di melatonina in u corpu di i pazienti anziani cù disordine di u sonnu hè più evidente, cusì più è più anziani anu avutu prublemi di sonnu doloroso. In questu casu, un pocu supplementu di melatonina esogenu duverebbe ancu prumove u sonnu, nò? Micca necessariamente. Tuttavia, quì sò trè cose chì pudete pruvà.

L'Academia Americana di Medicina di u Sonnu ricumanda di pruvàmelatoninaper i seguenti trè cundizioni chì ponu causà prublemi di dorme.

1.Jet lag

A diferenza di u tempu hè a diffarenza di u tempu trà dui posti, per esempiu, l'ora di Pechino hè 8:30 pm, ma l'ora di New York hè 8:30 am.

Quandu venemu da Pechino à New York, l'orologio biologicu di u corpu ùn si adatta micca à l'inversione in biancu è neru, u letargia di u ghjornu, u pensamentu lento, è a notte pò esse u spiritu di u sonnu, è pò ancu ùn avè micca l'appetite per l'alimentariu, u tuttu. u corpu ùn hè micca energicu.

2.travagliu à turnu

Certi studii anu dimustratu chì a melatonina pò esse utile à migliurà a qualità è a durata di u sonnu dopu un turnu di notte.

L'Accademia Americana di Medicina di u Sonnu ricumanda ancu chì pudete piglià melatonina per migliurà u turnu di notte dopu à u prublema di u sonnu poveru durante u ghjornu; cusì se cambiate da turnu di ghjornu à turnu di notte, dopu à u turnu ùn pò micca dorme o dorme, pudete pruvate a melatonina.

3.sleep phase shift syndrome

Stu terminu hè troppu prufessiunale, parafrase.Hè generalmente dopu à 2:00 am per dorme, alcune persone pò avè da stà finu à l'alba per dorme, ancu s'è u ghjornu dorme ùn vole micca, in fondu hè difficiule di dorme prestu. i zitelli.

Una volta chì si addormenta, a durata di u sonnu è a ghjente normale hè quasi a stessa, ma u sonnu cusì tardi in a matina hè certamente difficiule d'alza, cusì affettanu seriamente u travagliu è a vita.

Nota: L'effetti potenziali è l'applicazioni descritti in questu articulu sò pigliati da a literatura publicata.

Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàmelatoninamateria prima. Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di post: 14-10-2022