Quantu sapete di ecdysterone?

Quantu sapete di ecdysterone? L'ecdysterone hè un steroidu naturali chì appartene à a classe di fitosteroni, cumunimenti truvati in erbe (Cyanotis arachnoidea CBClarke), insetti (vermi da seta), è certi animali acquatici (gamberi, granchi, ecc.). anu trovu chì Cyanotis arachnoidea CBClarke hè una di e piante medicinali cù piùecdysteronein natura finu à avà.

ecdysterone

Ecdysterone, dapoi l'avventu di l'estrattu di Cyanotis arachnoidea in u 1976, u rolu principale hè statu in realtà in u trattamentu di a medicina tradiziunale cinese di l'artrite, l'umidità, l'inflamazioni è altre medicina tradiziunale cinese per abbassà u colesterolu è a cuncentrazione di zuccaru in sangue.

Finu à circa 2000, uecdysteronein l'estrattu di Cyanotis arachnoidea hè stata gradualmente prestata attenzione à ciò chì i cosmetichi è i prudutti di salute sò usati, perchè l'ecdysterone magicu hà ancu una funzione magica per prumove a sintesi di collagene, prumove a divisione di e cellule dermali è a crescita; lipidi di sangue, impediscenu l'aumentu di u zuccheru in sangue.

Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàEcdysterone materia prima.Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di Postu: Aug-01-2022