Hande Technology Transfer Service-Albumin Bound Paclitaxel

Albumin Bound Paclitaxel hà ricivutu assai elogi per a so ottimisazione in a produzzione è u so rolu in i pazienti da u so lanciu!

Hande Technology Transfer Service-Albumin Bound Paclitaxel

Nanzu, avemu datu una breve descrizzione di paclitaxel èpaclitaxel legatu à l'albumina.Oghje, fighjemu un ochju à u serviziu di trasferimentu di tecnulugia di Hande——paclitaxel legatu à l'albumina!

Hande hè stata impegnata in a pruduzzione diAPI paclitaxelper 30 anni. U prucessu di pruduzzione è u funziunamentu sò standardizati, a linea di produzzione hè unificata, a gestione di a produzzione è di u persunale hè strettamente in cunfurmità cù u sistema di gestione di qualità GMP sviluppatu da a cumpagnia, è hà a registrazione di documenti multinaziunali. Hè un API. fabricatore cù una sperienza estremamente ricca.

Attraversu R&D è sforzi continui, Hande hà evolutu da a mera pruduzzione di API à a pruduzzione di una varietà di materie prime estratte da e piante naturali; Avà pudemu risponde rapidamente è in modu efficiente à i clienti, furnisce i prudutti, cumprese a prestazione di servizii tecnichi supplementari, veramente risponde à i bisogni di i clienti. ,custruisce a marca Hande in tutte e direzzione, è per ottene un serviziu one-stop.

Per u paclitaxel ligatu à l'albumina, Hande hà sappiutu scuntrà l'approvvigionamentu di paclitaxel API, è aiuta ancu i clienti à custruisce droghe d'alta qualità quandu pruduce u pruduttu finali - paclitaxel ligatu à l'albumina, è ancu riduce i prublemi affrontati in a produzzione. impegnatu à furnisceservizii di trasferimentu di tecnulugia da paclitaxel à paclitaxel ligatu à l'albumina.L'imprese interessate sò benvenute à dumandà più i nostri servizii! (Whatsapp/Wechat: +86 18187887160)


Tempu di Postu: Feb-17-2023