Hande Factory-Linea di Produzzione

Yunnan Hande Bio-Tech si trova in Kunming, Pruvincia di Yunnan, chì hè una cità di primavera tuttu l'annu. Hè impegnata in a produzzione diNatural Paclitaxel API, Estratti di piante naturali è altri prudutti.

Hande Factory - Linea di Pruduzzione

Dapoi a so creazione in u 1993, Hande hà spustatu a so fabbrica duie volte, è hà stabilitu linee di produzzione perpaclitaxel(taxol) è prudutti cunnessi finu à avà;Ecdysterone(20HE) linea di pruduzzione;Melatoninalinea di pruduzzione; È altri estratti vegetali.

Attualmente, ogni pianu di l'area di produzzione di a cumpagnia copre una superficie di 1545 metri quadrati, in quale ogni area di linea di produzzione di produttu hè strettamente divisa, da u prucessu iniziale di materie prime, separazione è purificazione, à l'estrazione di prudutti d'altu cuntenutu, cusì per assicurà a qualità di ogni pruduttu è impedisce a contaminazione microbiana à u massimu.

Hande Factory sustene una varietà di scale è produzzione di produttu, cù un eccellente prucessu di estrazione è purificazione. Benvenuti à cuntattateci in linea. (Whatsapp/Wechat: +86 18187887160)


Tempu di Postu: 18-Nov-2022