Certificazione GMP è Sistema di Gestione GMP

Certificazione GMP

Cosa hè GMP?

GMP-Good Manufacturing Practice

Pò esse ancu chjamatu Good Manufacturing Practice Current (cGMP).

E Bone Pratiche di Fabbricazione si riferiscenu à e lege è regulamenti nantu à a produzzione è a gestione di a qualità di l'alimentariu, di i droghe è di i prudutti medichi. Esige chì l'imprese à risponde à i requisiti di qualità sanitarie in termini di materie prime, persunale, facilità è equipaghji, prucessu di produzzione, imballaggio è trasportu. ,cuntrollu di qualità, etc.secondu e lege è regulamenti naziunali pertinenti, per furmà un inseme di specificazioni operative operative per aiutà l'imprese à migliurà l'ambiente sanitariu di l'imprese, è per truvà prublemi in u prucessu di produzzione in tempu per migliurà.

A diffarenza trà a Cina è a maiò parte di l'altri paesi in u mondu hè chì l'usu umanu di droghe è l'usu di droghe veterinarie sò diffirenti in Cina, chì adopra l'usu umanu di droga GMP è a droga veterinaria GMP. Dapoi l'implementazione di a certificazione GMP di droga in Cina, hè stata rivista. in 2010 è ufficialmenti implementatu a nova versione di GMP in 2011.A nova versione di certificazione GMP presenta esigenze elevate per a produzzione di preparazione sterile è API.

Allora perchè parechje fabbriche farmaceutiche anu bisognu di passà a certificazione GMP?

I pruduttori o l'imprese cù certificazione GMP ricevenu una stretta supervisione da i dipartimenti naziunali pertinenti in una seria di prucessi cum'è a pruduzzione di u produttu è a prova. i prudutti anu un standard per cuntrullà megliu a qualità di u produttu.

L'imprese cù certificazione GMP anu bisognu di stabilisce un sistema di gestione di a qualità GMP per assicurà l'integrità è a tracciabilità di a qualità di l'impresa, perchè l'impresa riceve regularmente audit GMP da l'Amministrazione Naziunale di l'Alimentazione è di Drug ogni cinque anni per verificà tutti i documenti GMP è u funziunamentu pertinenti. record di storia di l'impresa in l'ultimi cinque anni.

Cum'è una fabbrica GMP,Handeimplementa a gestione di a qualità in stretta cunfurmità cù i requisiti di cGMP è i documenti di gestione di a qualità attuale. U Dipartimentu di Assicurazione di Qualità supervisa l'implementazione di u travagliu di qualità in tutti i dipartimenti, è migliurà continuamente è perfeziona u sistema di gestione di a qualità di a cumpagnia attraversu l'autoispezione interna GMP è GMP esterna. audit (auditu di i clienti, auditu di terzu è auditu di l'agenzia regulatoria).


Tempu di Postu: 18-Nov-2022