Efficacia di ecdysteron in cusmetichi

L'ecdysteron hè estrattu da u Cyanotis arachnoidea CBClarke. Hè statu pruvatu da a ricerca è a prova chìecdysteronpò prumove a divisione è a crescita di e cellule dermali, prumove u metabolismu, è rinfurzà a sintesi di collagene, mentre chì hè utilizatu com'è ingredientu cusmeticu naturali, cù l'effetti principali di rende a pelle più flexible, ricca è delicata. l'efficacità di ecdysteron in cusmetichi.

ecdysteron

Efficacia di ecdysteron in cusmetichi: ecdysone hà un bonu effettu nantu à a regressione di a pigmentazione di cloasma faciale, lentiggini maculari traumatici è acne; Ecdysteron hè un additivu cosmeticu promettente per a cura di a pelle vegetale, chì pò appiatisce e lesioni di a pelle profonda senile, eliminà a pitiriasi simplice, alleggerisce a pelle. e rughe faciale, è facenu a pelle normale più umida è brillanti. Hè una sustanza efficace chì pò rinfurzà u metabolismu cellulare è l'attivazione, è hà boni funzioni di esfoliazione, rimozione di macchie è sbiancanti. avè un bonu effettu di riparazione, è ancu avè un effettu significativu nantu à l'acne.

Alta purezzaecdysteronraffinatu da un prucessu speciale hè utilizatu in cosmetics.The specificazione di u produttu hè HPLC 98% (cromatografia liquida d'altu rendiment), è a dosa hè 0,1 ~ 0,35%. acqua, ecc.

Nota: L'efficacità potenziale è l'applicazioni introdutte in questu articulu sò tutte da a literatura publicata.

Lettura estesa:Hande hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente, u ciculu curtu è u ciclu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per risponde à e so diverse esigenze è assicurà a qualità di a consegna di u produttu. furnisce alta qualitàEcdysterone(Cyanotis Arachnoidea). Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2022