L'acidu ursolicu hà un effettu antitumorale?

L'acidu ursolicu hè un compostu triterpenoide chì si trova in i pianti naturali, chì hè estrattu da u rosmarinu.Havi assai effetti biologichi, cum'è sedazione, antiinflamatori, antibacterial, anti diabetes, anti ulcer, reducing blood glucose, etc.àcitu ursolicuhà ancu una funzione antioxidante evidenti.Inoltre, l'acidu ursolicu pò ancu dimustrà a so attività anticanceru inducendu l'apoptosi di e cellule, inibendu u prucessu di u ciculu cellulare, inibendu a proliferazione cellulare, inibendu a migrazione, è riducendu a tumorigenesi attraversu una varietà di vie di signali.
Acidu ursolicu 01
Faceàcitu ursolicuavè un effettu antitumorale?Attualmente, studii sperimentali anu dimustratu chì l'acidu ursolic inibisce una varietà di cancri, cumprese u cancro di vejiga, u cancro di u culonu, u cancro di u senu, u cancru cervicale, u cancru gastricu, u glioma, u neuroblastoma, u fibrosarcoma, u cancro di u fegatu, a leucemia, u mieloma multiplu, u cancro di pulmone, l'ovaru. cancru, cancru pancreatic, cancru di tiroïde, melanoma è cancru di prostata.Per capiscenu più è studià l'effettu di l'acidu ursolicu nantu à u cancer è apre un novu capitulu in quimioterapia, i scientisti anu realizatu una varietà di studii in vivo è in vitro.
Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitààcitu ursolicu.Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di post: Jul-26-2022