A melatonina funziona per regulà u sonnu?

Cù l'avanzamentu di a tecnulugia, hè statu scupertu chì a ghjente si dorme di notte per via di a so secrezione di melatonina.Sta nutizia hè stata trasmessa in modu cuntinuu, è a sucietà hà cuminciatu à sapè chì, fora di i pasticci di sonnu, pudemu ancu piglià a melatonina per prumove un sonnu megliu senza preoccupari di l'effetti secundari chì venenu cù l'assunzione di pilules per dorme.Tuttavia,melatoninain realtà ùn hè micca adattatu per tutti.A melatonina hè efficace in a regulazione di u sonnu?Fighjate à l'articulu dopu.

melatonina

MelatoninaI supplementi sò comunmente usati per i disordini di u sonnu, cum'è l'aghjustamentu di u jet lag, l'orologio biologicu, l'insomnia è i prublemi di u sonnu di i travagliadori di turnu di notte.Ci sò ancu studii chì l'utilizanu per i sintomi di l'Alzheimer.

In generale, u corpu hè capaci di pruduce abbastanza melatonina è ùn hà micca bisognu di supplementu supplementu.In ogni casu, se a migliione di u sonnu hè necessariu, l'usu di melatonina à cortu termine hè cunsideratu più sicuru è più efficau cà i piluli di dorme tradiziunali.Mentre chì i pills di dorme ponu causà effetti avversi, cum'è una risposta ritardata o sentimenti d'intossicazione, a melatonina ùn hà micca effetti secundari simili è hè assai menu dipendente da droghe cà i pasticci di dorme.

A melatonina hè efficace à regulà u sonnu per solu dui gruppi di persone

U primu gruppu: persone di mezza età è anziani chì soffrenu di insomnia causata da melatonina ridutta

A seconda categuria: persone chì anu difficultà à dorme per via di jet lag

I ricercatori anu ancu indicatu chì a melatonina pò esse efficace se u prublema di u sonnu hè dovutu à a carenza di melatonina, ma s'ellu hè dovutu à l'ansietà o altre ragioni, ùn avarà micca assai effettu.

Nota: L'effetti potenziali è l'applicazioni descritti in questu articulu sò pigliati da a literatura publicata.

Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàmelatoninamateria prima. Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022