A melatonina aiuta cù u sonnu?

A melatonina (MT) hè una di l'hormone secreta da a glàndula pineale di u cervellu è appartene à u gruppu indole heterocyclic di composti.A melatonina hè una hormona in u corpu chì induce u sonnu naturali, chì supera i disordini di u sonnu è migliurà a qualità di u sonnu regulendu u sonnu naturali in l'omu.Canmelatoninaaiutu cù u sonnu?Amparate più nantu à questu in l'articulu dopu.

melatonina

Quì hè una breve intruduzioni à i dui causi di insomnia, unu hè u disordini di u sistema nervu, ci hè una parte di u centru nervu di u cervellu usatu per cuntrullà l'attività di u cervellu, se sta parte di u prublema, chì porta à u risultatu hè incapaci di dorme. , sognu, nevrastenia;l'altru hè a sicrezione di melatonin hè insufficiente, a melatonina hè l'hormone di u signalu di u sonnu di u corpu, chì porta à u risultatu ùn pò micca dorme.

Quì sò dui effetti chjaru dimelatoninachì sò attualmente definiti cum'è più probabili di travaglià.

1. accurtà a durata di u sonnu

Un studiu realizatu da i scientisti americani analizò 19 studii chì implicanu 1.683 sughjetti, a melatonina hà avutu un effettu significativu in a riduzione di a latenza di u sonnu è l'aumentu di u tempu tutale di u sonnu, cù i dati medii chì mostranu una riduzione di 7 minuti in l'iniziu di u sonnu è una estensione di 8 minuti in a durata di u sonnu. .L'effettu era megliu se a melatonina hè stata presa per un periudu di tempu più longu o se a dosa di melatonina hè stata aumentata.A qualità generale di u sonnu di i pazienti chì piglianu melatonina hà migliuratu significativamente.

2.disturbi di u ritmu di u sonnu

Un studiu realizatu in u 2002 nantu à a melatonina per a regulazione di jet lag, hà realizatu un prucessu aleatoriu di melatonina orale per i passageri di l'aviazione, u persunale di l'aereo o u persunale militare, paragunendu u gruppu di melatonina cù un gruppu placebo.I risultati anu dimustratu chì 9 di 10 esperimenti anu dimustratu chì l'ora di dorme (10:00 pm à 12:00 pm) in l'area destinata puderia esse mantinuta ancu dopu chì l'equipaggiu di volu avia attraversatu 5 o più fusi orari.L'analisi hà ancu truvatu dosi di 0,5 à 5 mg per esse ugualmente efficaci, ancu s'ellu ci era solu una diferenza relativa in l'efficacità.L'incidenza di altri effetti latu era più bassu.

Di sicuru, per altri prublemi di u sonnu, cum'è a sognu ridutta, a vigilia è a neurosi, ci sò parechji studii chì anu dimustratu chì a melatonina hè utile.Tuttavia, in termini di principiu è u prugressu di a ricerca attuale, i dui effetti sopra sò più plausibili.

A definizione di melatonina cum'è un ingredientu hè in un locu trà un nutraceuticu (supplimentu dieteticu) è una droga, è ogni paese hà una pulitica diversa.In i Stati Uniti hè una droga è una nutraceutica, in Cina hè una nutraceutica.

Nota: L'effetti potenziali è l'applicazioni descritti in questu articulu sò pigliati da a literatura publicata.

Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàmelatoninamateria prima. Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022