Celebrate u Festival di u Mid Autunno

"Cumu a luna luminosa brilla nantu à u mare, Da luntanu, sparte stu mumentu cun mè". In questa stagione di cugliera fruttuosa, aspettemu infine u Festival annuale di u Mid Autumn.

Felice Festival di Mid-Autunno

Per ringrazià l'impiegati di Hande per u so travagliu duru, a cumpagnia hà preparatu scatuli di rigalu di torte di luna per noi. Ogni impiegatu era assai cuntentu quandu riceve a scatula di rigalu di torta di luna, è si dete benedizioni per u Festival di Mid Autumn è a riunione di famiglia in avanzu.

U Festival di u Mid Autumn hè un festival tradiziunale di a nazione cinese, un festival di cugliera, un festival di riunione di famiglia è un invitu di vinu à a luna luminosa. Ci sò state parechje belle leggende nantu à a festa di a mità di u vaghjimu dapoi i tempi antichi. "Chang'e corsa à a luna "non solu dà à e persone infinite sogni in a notte di u Mid Autumn Festival, ma ancu abbellisce a notte di Mid Autumn Festival cù romanticismo, calore è charme.

Quì, Hande desidera ancu chì tutti si riuniscenu cù i so parenti, tastà i mooncakes è gode di a luna piena in u Festival di Mid Autumn.

Sè vo vulete sapè di piùHandeL'infurmazioni è i prudutti di l'Urban, vi sò benvenuti à cuntattateci in linea!


Tempu di Postu: Set-09-2022