L'applicazione di l'estrattu di rosmarinu in i prudutti di cura di a pelle

L'extracte di Rosemary hè estratta da e foglie di rosemary herba perenne.I so cumpunenti principali sò l'acidu rosmarinicu, l'acidu oxalic di coda di rat è l'acidu ursolic.Estratto di rosmarinupò esse usatu per allargà a vita di l'alimentariu senza affettà u gustu, l'aroma è u valore nutrizionale di l'alimentariu.In più di esse un putenziale conservatore di l'alimentariu, l'estrattu di rosmarinu hè ancu largamente utilizatu in i prudutti di cura di a pelle.Scupritemu l'usu di l'extracte di rosmarinu in i prudutti di cura di a pelle.
estratto di rosmarinu (1)
Usu diestratto di rosmarinuin i prudutti di cura di a pelle:
1. Antioxidazione
L'estrattu di rosmarinu hè ancu un putente antioxidante naturali.L'acidu rosmarinicu hè un cumpunente impurtante di l'extracte di rosmarinu.Hà una forte attività antioxidante, chì hè più forte di a vitamina E, l'acidu cafeicu, l'acidu chlorogenicu, l'acidu folicu, etc.
Pò eliminà in modu efficace e spezie di l'ossigenu reattivu in a contaminazione ambientale, inibisce a furmazione di melanina, è hà eccellenti effetti sbiancanti è idratanti.
2. Cura di i capelli
Rosemary hà un forte effettu astringente, chì pò prumove a circulazione di sangue di u scalp, regula a pelle grassa, migliurà a perdita di capelli è riduce a caspa.
3. Bacteriostasis è anti inflammation
L'acidu rosmarinicu hà ancu una forte attività antiinflamatoria, chì pò prutege a pelle, rinfurzà a pelle è prumove a funzione di a pelle.L'acidu rosmarinicu hà funzioni antibacteriale è antivirali, chì ponu inibisce l'infezzione aguda è crònica, hè resistente à a luce ultravioletta, è pò impedisce a degradazione di l'elastin;Questi facenu un additivu naturali eccellente per i prudutti di cura di a pelle.
4. Anti aging
U mecanismu anti-invechjamentu di l'estrattu di rosmarinu pò esse chì i cumpunenti antioxidanti in l'estrattu di rosmarinu ponu migliurà l'attività di l'enzimi antioxidanti, caccià i radicali liberi eccessivi, è mantene l'equilibriu di u metabolismu radicali liberi, per riduce a reazione di perossidazione lipidica di u biofilm causatu. da i radicali liberi è prutegge u metabolismu normale di u corpu.
Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàestratto di rosmarinu.Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di post: Jul-26-2022